duben 2023

Po Út St Čt So Ne
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<   >




Diskuze o zábavních parcích

Tato diskuze je věnovaná zábavním parkům. Zajímá Vás, kde leží parky? Kudy se tam dostat? Jaký park je nejlepší nebo který park nebyl nic moc? Který park doporučujeme nebo jen chcete nám sdělit, jak se Vám v nějakém parku líbilo? Zde máte možnost...

Aktuální hodnocení: 4,5 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.

Loupik1 , 16.04.2009, 17:29: Reagovat:

No já mám zkušenost s těma levnějšíma.. Ty jsou skoro stejný, akorát v nich neni záchod a chodíš na společný..

Hned vedle Heide Parku (konkrétně vedle Scream...:-)) se nachází Holiday Camp... My jsme loni taky jeli do Heide Parku.. Přijeli jsme tak ve 3 hodiny odpoledne a ubytovali se tam.. Je to tam hezký a útulný a je vidět i na Scream..:-D I záchody jsou na hodně dobrý úrovni..:-) Snídaně byla taky dobrá..
Vždycky máš 3 chatky u sebe.. (žlutá, modrá a červená:-)) A každá ta chatka je rozdělena na 2 části. Do jedné části se vejdou 4.. (Případně 8 do jedný tý celý chatky..) No a máš tam dvě palandy, stolek s lavicí a skříň.. Na záchody jsme chodli na společný, ale musim říct že to bylo úplně v pohodě.. Pak jsou ty dražší a s těma já zkušenost nemám...


Lucia , 16.04.2009, 15:10: Reagovat:

Dekuji vam za odpovedi, chci jet na dva dny a cetla jsem ze v Heide je camp, nemate s tim nekdo zkusenost a nevite jak je to v EP???


DavidHD

DavidHD , 15.04.2009, 20:14: Reagovat:

re Otázečka
Ani se nedivím, Freizeitland Geiselwind určitě má nějakou kvalitu, ale rozhodně nespadá do top parků v Německu. Zatímco Europa Park a Heide Park ano. Letos je natom lépe Europa Park, ale myslím si, že ani jeden nezklame, oba nabízejí mnoho a každý má vysokou kvalitu.


VasekHD

VasekHD , 15.04.2009, 20:07: Reagovat:

RE Otázečka

Pro mě jednoznačně Europa Park.. Nově postavenou vystřelovačkou Blue Fire nasadil EP laťku zase o něco výše :-)


Otazecka , 15.04.2009, 19:05: Reagovat:

Ahojte vidim ze jste tady znalci, proto zajimalo by me, kdybych si mela vybrat mezi EP a Heide, co bych si mela vybrat. Jsem docela adrenalinovej silenec a jestli znate Freizeitland Geiselwind, to me uz moc neuspokojuje, zadnej velkej adrenalin snad jen volný pád a boomerang jinak nic moc, teda spise nic nez moc.
Dekuji za odpoved predem


VasekHD

VasekHD , 13.04.2009, 23:51: Reagovat:

David

S tím souhlasím, jeden vláček je peklo.. Než si vystoupí jedna skupina, veme věci a odejde aby mohla nastoupit druhá, něco trvá kontrola jištění, pak samotná jízda a opět přijede ten samý vláček z kterého vystoupí skupinka sebre si věci, nastoupí druhá, kontrola atd.. Stát na místě v krátké frontě je snad horší, než postupovat plynule ve frontě o něco delší.. :-)


PavelHD

PavelHD , 13.04.2009, 20:53: Reagovat: (Obrázek)

RE: Loupik 1
Řekl bych, že největší fronta v EP je tradičně na Poseidonu, klády a rafty jakožto zástupci vodních atrakcí jsou také velmi obléhané, ale není to zas tak tragické jako např. v PortAventuře, kde na tyto atrakce je hodinová fronta prakticky normou. Jinak i v tak skvěle upraveném tématickém parku, jako je EP, najdeš vedle Silver Staru i atrakce, které jsou k vidění i na poutích, jako je např. autodrom, houpačky, kolotoče, možná i nějaká střelnice by se našla, i házení kroužků atd. Největší koncentrace podobných atrakcí je asi v dětském světě.


Loupik1 , 13.04.2009, 18:06: Reagovat:

Ještě by mě zajímalo, jak jsou na to m v EP rafty a klády.. Tam se taky vejde málo lidí. Nachází se v EP i nějaké pouťové atrakce?


VasekHD

VasekHD , 13.04.2009, 11:55: Reagovat:

RE Lumí:

Ahoj.

Bohužel to tak je.. Oficiální zavírací doba je v 18:00 a je jen na pověřené osobě daného parku, zda dle svého uvážení protáhne otvíračku o nějakou tu hodinku déle.. Když jsme se na to ptali u pokladen, tak nám řekli, že zavírají v 18:00, ale jestli bude stále dost lidí na atrakcích tak to o něco protáhnou.. (tuším že padlo 19:00 jako max) Na nějaké velké protahování bych to neviděl. V jednu chvíli zavřou vstup na atrakci a nechají dojet ty co stojí ve frontě..

HEIDE PARK je svou návštěvností trochu slabší, takže pokud člověk vybere nějaký rozumný den, tak bych se nebál že bude málo času, my už se loni naopak ke konci jen poflakovali se zmrzlinou v ruce a odpočívali. Nikde nebyly fronty a vše jsme stihli kolikrát jsme chtěli :-)

PHANTASIALAND a EUROPA PARK jsou v tomhle celkem nevyzpitatelné, ale opět platí, pokud člověk pečlivě vybere "všední den bez svátků", tak se dá stihnou opravdu hodně.. nerad bych tvrdil, že se dá stihnout vše za jeden den, ale když to vemu z mého pohledu, tak jako celkem náročný fanoušek jsem stihl vše co jsem stihnout chtěl a něco i vícekrát.

Pokud chce někdo projít opravdu vše, všechny show, u všeho se zastavit, strávit hodinu na jídle, v klidu posedět atd.. tak by se dva dny určitě nenudil :-)


Lumí , 13.04.2009, 10:51: Reagovat:

Ahoj, jak je to s otvírací ,resp zavírací dobou v německých parcích (EP, HeideP, PhL)?? ..všude na stránkách píšou, že maj do 18h, což je pro mě dost nepochopitelný. Neříkám, že maj mít do jedný v noci jako na jihu v Port Aventuře, ale zavřít v 6 odpoledne, kdy ještě svítí sluníčko atp., mi přijde dost nevýhodný i pro provozovatele parku.. Opravdu to tam striktně dodržují? A dá se to vůbec za den (9 hodin) stihnout?


Loupik1 , 12.04.2009, 20:14: Reagovat:

Vy mě s tou návštěvností děsíte.. Já byl z HP zvyklej jít buď hned nebo max. za 5 min na řadu a ted tohle..


Tomáš , 12.04.2009, 12:53: Reagovat:

A je naka šance, že by třeba hned po otevření šlo stihnout třeba 2-3 větší atrakce s menšíma frontama? nebo je to plny od rana do vecera?


VasekHD

VasekHD , 11.04.2009, 18:43: Reagovat: (Obrázek)

Fronty v EP
Podobně jako Poseidon a Atlantica je na tom mimochodem i horská dráha (myšky) Matterhorn Blitz, kdy jezdí vozíky po 4 lidech a díky unikátnímu systému výtahu odjíždějí vozíky s celkem velkou časovou prodlevou.. My jsme na ní šli jako na třetí atrakci a avizovaná doba na ceduli před vstupem 75 minut byla ve výsledku jen o něco málo kratší...


Tomáš , 11.04.2009, 14:52: Reagovat:

ještě jednu trapnou otázku:D když u hlavního vchodu nastoupím do EP-Express pojedu rovnou k Poseidonu nebo jezdí na druhou stranu a tím pádem máme jít pěšky??


Marťula , 11.04.2009, 12:13: Reagovat:

re VolodaQ:
ta čekací doba v Japonsku je ještě v klidu:) slyšela jsem, že třeba v Cedar Pointu se na nějakou atrakci čekalo až 7 hodin.. to si tak koupit 7 denní vstupenku, aby ses na všem svezl aspoň jednou:)


Marťula , 11.04.2009, 12:03: Reagovat:

re Jirka:
jak už tu bylo řečeno, nejdříve je lepší jít na atrakce, které pojmou menší počet lidí (jde hlavně o vodní dráhy - poseidon a atlantika) na ně se čeká nejdéle. Horské dráhy jako Silver Star nebo Blue fire vezou mnohem více lidí a navíc třeba u Silveru jezdí tři vláčky, v každém 36 lidí, takže se tak dlouho nečeká.


VolodaQ

VolodaQ , 11.04.2009, 11:30: Reagovat:

re Tomáš
plánek máš na jejich stránkách:o)
http://www.europapark.de/lang-de/c259/default.html
(mě se teda nenačte, ale jde stáhnout jako PDFko)


VolodaQ

VolodaQ , 10.04.2009, 18:48: Reagovat: (Obrázek)

jenom tak pro zajímavost, když sme se bavili o tý době čekání.... jeden obrázek z Fuji-Q Highland v Japonsku, ale nechápu, že jim to tam ty lidi trpí, to já bych na to fakt neměl nervy:o)


Marťula , 09.04.2009, 19:41: Reagovat:

re VolodaQ
tak u silverstaru vidíš před sebe i třeba z druhé řady.. tam jsou ty sedačky tak dělaný schválně.. akorát na tebe pěkně fouká, když jedeš jako první a pořádně se nemůžeš dívat:) jezdím vždy v slunečních brýlích:) ale na invertní dráze (třeba na katunu) to vážně je rozdíl, protože máš krásnej výhled před sebe a na celej park, kdežto z ostatních řad vidíš akorát ty lidi před sebou:)


VolodaQ

VolodaQ , 09.04.2009, 19:23: Reagovat:

jo, u silvestaru to byla náhoda, ta první, že tam zrovna bylo mín lidí tak sme šli, a v poslední sem nejel, jel sem v předposlední :o),
tak v první máš hezkej výhled, a v zádu to zase líp "skáče" přes kopečky:DD, i když na silverstaru to zas až tak velkej rozdíl neni, to na Geforce, tam už jsme byli jako zkušení, tak jsme šli najistotu dopředu a dozadu, a tam ten rozdíl cejtit je, hlavně na prvnim sešupu , zadek tam frčí opoznání rychlejš:o) no a vepředu, díky tomu, že ta trať zatáčí tak je paradní pohled do nikam:o)


Marťula , 09.04.2009, 19:01: Reagovat:

re VolodaQ:
jasný, že jezdí na silveru vláčky tři:) Asi je to taky vážně o náhodě a o štěstí.. loni v Heide parku nebyla skoro ani noha. Až to bylo divný, když přijedeš na parkoviště a jsi tam skoro sám. Začínala jsem se bát, jestli je vůbec otevřeno:) a když jsme došli na colossos tak jsme sedli a jeli a to nejel ani plnej vláček.. tak jsme ho dali hned 3x po sobě a lidi pořád nikde.. dokonce museli čekat, než někdo dojde, než vláček vůbec pojede:) a EP byl pravej opak. Takže ty jezdíš akorát v první nebo poslední řadě jo?? :) takže jsi jel na silveru v první? a jaký to bylo? Je nějaký rozdíl na silveru v první řadě nebo někde uprostřed, popřípadě vzadu??? My loni seděli asi v předposledním vláčku a pak někde uprostřed.. čekat na první řadu nemělo vážně smysl, to bychom asi čekali ještě teď:) i když teď mám vážně dilema a přemýšlím, zda letos si na první řadu počkat? Když tam půjdu hned po otevření, tak nebudu čekat tak dlouho.. ale zase místo čekání na první řadu můžu jet 2x kdekoliv jinde.. :) asi to nemá cenu předem plánovat a počkat až podle návštěvnosti co???


VolodaQ

VolodaQ , 09.04.2009, 17:10: Reagovat:

a to čekání bylo na první nebo na poslední řadu.. takže kdyby jsme se spokojili s prostředkem tak by to bylo i rychlejš, ale to my ne, tam my nejezdíme :DDD


DavidHD

DavidHD , 09.04.2009, 14:44: Reagovat: (Obrázek)

re VolodaQ
My jako tým HD preferujeme chodit od menších až po největší, ale to jen, pokud jsme někde poprvé, ono sjet Silver Star a pak jít na něco menšího, tak člověk si to menší už tolik neužije, ale co se týká EP, tak tam doporučuji navštívit co nejdřív dráhy, které pojmou na vozík málo lidí. Jedná se konkrétně o Poseidon a možná Atlanticu SuperSplash, či myšky. Ale obzvláště Poseidon trpí na fronty, ale je to pouze tím, že vozík pojme max. 8 lidí a pak to jde pomalu i když vozíků jezdí opravdu hodně. Europa Park je park s vysokou návštěvností, takže pokud budou lidi, tak budou všude, ale třeba na Silver Staru bude fronta, ale díky tomu, že budou jezdit dva vozíky a jeden pojme 36 lidí, tak se dá i říci, že se téměř fronta nezastaví a člověk pořad pomalu postupuje, což neplatí o Poseidonu. Já určitě doporučuji dát v EP, když je hodně lidí jako první Poseidon nebo i jiné vodní dráhy. Jedou pomalu a málo naberou...


Marťula , 09.04.2009, 14:15: Reagovat:

oni jak daj do provozu víc vláčků, tak to odbavení rychleji odsýpá.. :) jedni už jedou a druzí zatím nasedaj do novýho vláčku.. maj to vychytaný.. loni v Mirabilandii když jezdili 2 vláčky jsem čekala na Katun 5 minut.. a to bylo frontiště plný.. šlo to jak po másle.. takže jsem ho sjela a nic mi nebránilo jít na něj znova.. jen na první řadu je ta čekačka horší.. :)


Marťula , 09.04.2009, 14:09: Reagovat:

re VolodaQ:
tak to je na tobě, jak to vymyslíě, já sama nevím, jak půjem.. ale doufám, že tam nebude tolik lidí jako loni. To jsme vážně na něco čekali i 40 minut a víc.. :( ale zas jsem se dívala, že má Blue fire rychlý odbavení a Silver Star taky.. tak by to mělo odsejpat.. loni jsme si vystáli docela frontu i na Euromir, Eurosat a Poseidona.. ale je fakt, že když půjdeš hned dozadu, tak dáš ty zadní atrakce bez front.. :) a kdy tam jedeš??? víkend nebo všední den????


VolodaQ

VolodaQ , 09.04.2009, 14:02: Reagovat:

my sme minule nejdřív dali ty malý dráhy kolem silver star, pak silverstar samotnou a potom sme se přesunuli do zadu a šli zpátky ke vchodu, taky to šlo, ale ted blue firem se to zkomplikovalo, a nevim jestli mam využít toho jestli bude volnějš vpředu a nebo se hnát s davem dozadu :o) protože nemyslim si, že by na blue fire ta fronta během dne opadla, spíš naopak, bude to něco jako silver star, tam taky přibejvá a přibejvá


Marťula , 09.04.2009, 11:27: Reagovat:

RE VolodaQ
já loni taky hned po otevření šla na Silverstar a než jsem se vzpamatovala, tak už jsem seděla ve vláčku.. takže to tak udělám asi i letos.. bylo to bez čekání.. a pak asi dám na radu Vaška a půjdem na poseidon protože loni jsme si ho nechali opravdu až na odpoledne a bylo to strašný.. čekali jsme tam asi hodinu a bylo to vážně otravný.. :( takže letos doufám v menší návštěvnost hlavně kvůli tomu, že jedeme v pondělí a taky, že nemaj němčouři ani jiný státy prázdniny.. tak snad to výjde..


VasekHD

VasekHD , 09.04.2009, 10:20: Reagovat:

VolodaQ:

To je dobá otázka a na několik parků v USA už jsem podobné "manuály" viděl :-)
Pokud je slabá návštěvnost, tak asi není třeba řešit ale pokud se čeká hodně lidí, tak praktikuji styl hned na začátku jít postupně v rámci možností na atrakce u kterých se později očekávají velké fronty.. Silver Star se dá po otvíračce sjet třeba dvakrát za sebou takřka bez čekání. My takhle dali loni Silver Strar že jsme prošli a sedli a hned po tom jsem šli na Poseidon kde to bylo s pár minutama čekání.. Později tahle žádaná dvojka vyšla na hodinu a více čekání. Letos by se lidé mohli ještě více "rozdrobit" po parku díky nové dráze Blue Fire, která je hned na začátek zavede do jiné části parku. :-)


Radek , 09.04.2009, 10:13: Reagovat:

re VolodaQ
Ideální trasa samozřejmě neexistuje. Loni jsem si ale v Europaparku koupil knižního průvodce parkem. A co jsem tak z tý němčiny pochytil, tak doporučují park začít od atrakcí vzadu, kde prý ještě hodinu po otevření parku nejsou téměř žádné fronty. To samé platí i o hodině před uzavřením parku. Více konkrétněji se o tom ale průvodce nezmiňuje. Těžko ale říci, jak to bude vypadat letos, když po otevření bran začnou všichni spěchat do zadní části na Blue fire?


VolodaQ

VolodaQ , 09.04.2009, 08:36: Reagovat:

Měl bych jeden dotaz k EP, (dá se říct, že dotaz pouze pro zkušené:D) máte nějakou ideální trasu procházení? jestli od předu nebo hned na začátku se nechat odvezt do zadní části... minulej rok jsme to i jakžtakž zvládly projít,ale mohli jsme toho určitě stihnout víc a inspirace neni nikdy dost:o)


VasekHD

VasekHD , 08.04.2009, 15:47: Reagovat: (Obrázek)

Když jsem shlédl posledních pár příspěvků, tak bych jen rád dodal, že není Evolution jako Evolution.. Ten co býval např v Mirabilandii je konstrukčně jiný.. je mnohem rychlejší a zážitek z přetížení na něm je s tím co bývá např na Matějské naprosto nesrovnatelný.. Podobné je to např s TOP SPINEM v Phantasialandu (Talocan), když pominu fakt, že jsou na něm úžasné ohňové a vodní efekty, tak přetížení je také mnohem větší.. Něco co je zabetonované několik metrů do země má mnohem větší možnosti jít v přetížení na doraz, než něco co přijede na kamionu :-)

Foto: Talocan (phantasialand)


Loupik1 , 07.04.2009, 20:33: Reagovat:

Já teda newim, ale třeba takový Heide Park má koutek, kde se nachází Top Spin, Break Dance, Condor, Enterprise, Magic, artd atd..... A takových parků je určitě víc....:-)


Marťula , 06.04.2009, 08:35: Reagovat:

souhlasím.. kdo ještě nikdy nebyl v žádém zábavním parku, tak to těžko může pochopit. Taky jsem dřív ráda chodila na "poutě" a těšila se na ně, ale co jsem byla před pár lety poprvé v zábavním parku, už na poutě skoro ani nechodím a když jo.. tak se mi zdaj směšný:)


wladim11

wladim11 , 05.04.2009, 20:57: Reagovat:

Pouť a zábavní park bych srovna asi takto: pouť je něco jako vlašský ořech a zábavní park něco jako meloun nebo dýně. Vím, že je to hloupé přirovnání, ale je to opravdu tak, pouťě nesahají zábavním parkům ani po kotníky. => 8.3.2008 - Matějská pouť vs. zábavní parky... http://www.horskedrahy.estranky.cz/stranka/aktuality#8.3.2008
Kdo nebyl v zábavním parku, tak si myslí, že je centrifuga a autodrom na pouti to nejlepší a že je Matějská pouť to nejlepší na světě. "Já jsem si to před 3 rokami myslel také" :-D


Marťula , 03.04.2009, 12:00: Reagovat:

RE adelcia:
myslím, že tě cenově musí vyjít Matějská v Praze docela draho.. navíc cesta ze Slovenska atd.. tam se každá atrakce platí zvlášť.. a není to zrovna málo.. a když chceš jet na něčem 2x.. to s porovnáním se vstupem do zábavního parku výjde levněji ten park. Tam zaplatíš jen vstup v EUR a poté chodíš libovolně na všechny atrakce kolikrát chceš.. a cena za vstup do takového parku výjde asi kolem 30EUR..


Marťula , 03.04.2009, 10:47: Reagovat:

RE Vašek:
když jsem byla loni v Europaparku, myslela jsem, že ani hezčí park s tématickou úpravou být ani nemůže.. ale opak je asi pravdou.. když jsem se dočetla o všech oceněních, které Phantasialand získal, tak bych tam letos opravdu chtěla jet a mrzí mě, že jsme tam s váma nejeli na podzim.. tak třeba to výjde 1.7. a přesvědčím se na vlastní oči.. :)


VasekHD

VasekHD , 03.04.2009, 10:42: Reagovat:

Re Marťula: Musím říci, že jsem nebyl schopen se do teď rozhodnout který z těchto parků je mi blíže.. Ale jsem blázen do parkové úpravy a tématického prostředí, které se mi ve Phantasialandu líbilo o něco více.. Pro Europapark zase mluví širší nabídka atrakcí a hlavně Silver Star :-) Možná jsem jen o trochu blíže Phantasialandu :-)


Marťula , 03.04.2009, 10:26: Reagovat:

RE Vašek:
a když jsi byl na podzim v Phantasialandu tak ty srovnávat můžeš.. ve kterým parku se ti líbilo víc? EP nebo Phanta?? :) a tak mě napadá.. chtělo by to sem někajou anketku.. :)ať si taky zahlasujem:)


Marťula , 03.04.2009, 10:25: Reagovat:

RE Vašek
tak kdyby se hodnotili evropský parky, taky by místo Black Mamby vyhrál Katun:). Docela mě překvapilo, že Phantasialand získal tolik ocenění.. to je skělý.. doufám, že ten výlet s HD klapne, ať se tam podívám a můžu srovnávat.. když ne, budu se tam muset s přítelem vypravit v létě sama.. :)


VasekHD

VasekHD , 03.04.2009, 10:11: Reagovat: (Obrázek)

RE Marťula:

Jako by mi psali z duše, jen expedition GeForce nemohu posoudit :-) jen mi není jasné, jak se mohl tak vysoko umístit Piraten in Batavia, protože podobná atrakce je v Italském Gardalandu (I Corsari) a tam člověk teprve vidí, jak má vypadat pořádná pirátská projížďka.. Ta je opravdu o několik tříd výše.. :-)


Marťula , 03.04.2009, 08:27: Reagovat:

jinak více na:

http://www.parkscout.de/artikel/psawardgewinner0809


Marťula , 03.04.2009, 08:26: Reagovat:

ahojte..
už jste viděli, jaké ocenění dostaly německé parky? První místo v kategorii nejlepší německý zábavní park získal PHANTASIALAND (Europapark se umístil na 2. místě)a 3. místo obsadil Heide park. V sekci nejlepší horská dráha vyhrál opět Phantasialand a to Black Mamba, druhé místo Holiday park (expedition GeForce) a 3. místo Europapark (Silver Star). V kategorii nejlepší atrakce vyhrál jak jinak než Phantasialand:)(Tolocan), 2. místo opět Phantasialand (Mystery Castle) a 3. místo Europapark (Piraten in Batavia). Dále vyhrál Phantasialand první místo v oblasti gastronomie (EP se neumístil) a také nejlepší hotel vyhrál hotel Matamba v Phantasialandu, 2. místo Hotel Colosseo v EP. A co z toho plyne? Že do Phantasialandu prostě musíme.. :) Tak kdo se ještě na výlet nepřihlásil a uvažuje o tom, tak to rychle udělejte, ať se výlet uskuteční.. protože nejvíc by mě mrzelo, kdyby se výlet pro nedostatek zájemců zrušil.. :(


PavelHD

PavelHD , 29.03.2009, 23:26: Reagovat: (Obrázek)

Ahoj, Heide Park zahájil sezonu 2009 včera v sobotu a žádnou novinku nepředstavil. Horské dráhy a další hlavní atrakce jsou tedy ty samé, jako v loňském roce. Ale něco se pro letošek přece jenom chystá, v dubnu má být otevřena tématická atrakce (nebo něco takového) "Odhal údolí Mayů". Informace jsou zatím skoupé, uvidíme, co se z toho vyklube...


wladim11

wladim11 , 29.03.2009, 22:41: Reagovat: (Obrázek)

Ahoj, jedu do Heide parku a chtěl bych se vás zeptat, jestli Heide park chystá nějaké novinky pro sezónu 2009 ???


DavidHD

DavidHD , 28.03.2009, 16:46: Reagovat:

re Jirka
Ahoj, Europa Park otevírá od 9 a má do 18 hod. V hlavní sezóně se občas prodlužuje podle návštěvnosti nebo určitých akcí. Pokud se nejedná o akci, tak se člověk dozví až na místě, jestli se v ten den prodlužuje otevírací doba, ale jinak platí od 9 do 18 hod.
S pozdravem David HD


VasekHD

VasekHD , 27.03.2009, 21:36: Reagovat:

RE Veroník:

Tak už jsem to našel a přidal se..
Nečkal jsem že si dá někdo práci to takhle vytvořit :-)


Veroník , 27.03.2009, 17:43: Reagovat:

máš pravdu, blbě se to hledalo, takže sme název události změnili na "Europa Park v květnu"


VasekHD

VasekHD , 23.03.2009, 20:01: Reagovat:

RE Veroník (Europa Park na facebooku)

Ze zvědavosti jsem se pokoušel najít, ale nenašel jsem :-)


Veroník , 23.03.2009, 18:26: Reagovat:

Ahojda tak pro všechny kdo maj facebook a jedou v květnu do Europa Paku je založená událost, tak se připojte! Jupíjej!


VasekHD

VasekHD , 23.03.2009, 08:25: Reagovat: (Obrázek)

Davide, super autobus (červený) u výletu do Europa parku.. :-)
Ty si děláš legraci, ale není to tak dlouho, co jsme s něčím takovým jezdili s jednou cestovkou po Itálii..
Nejednou nás při průjezdu prudkou zatáčkou, nebo při prudkém klesání či stoupání u San Marina přešel humor... :-)))


DavidHD

DavidHD , 21.03.2009, 18:06: Reagovat:

re: Annette
Ahoj, v ceně výletu je zahrnuta doprava + vstup do parku. V parcích samotných se již za atrakce neplatí a jsou zdarma.
S pozdravem David HD


Annette , 21.03.2009, 15:53: Reagovat:

Ahoj. Když se rozhodnu jet do nějakého zábavního parku (přes rezervaci zde na stránkách) v ceně je zahrnut vstup do zábavního parku, to jsem si přečetla. Ale nevím jestli je tam zahrnut vstup i na atrakce, nebo se za ně platí zvlášť. Poradíte mi prosím někdo?


DavidHD

DavidHD , 18.03.2009, 21:09: Reagovat:

re: Miska
Ahoj, tak to se divím, že se ti Disneyland nelíbil, ale je to tak, každému se líbí něco jiného. Každopádně, pokud máš fotky a chuť napsat pár řádků o Universal Island of Adventure, tak to přivítáme. Na našich stánkách máme rubriku "recenze - vaše recenze" a tam jsou recenze právě od Vás. Tedy od lidí, kteří napíší recenzi na park, ve kterém byli. Takže pokud nám to vše pošleš na mail, rádi to zveřejníme tvým jménem...
Děkujeme a spozdravem David HD


Miska , 18.03.2009, 08:30: Reagovat:

Všechny zdravím,

chci se podělit o zážitky z podzimu z Orlanda. Pokud by měl někdo v plánu navštívit město s největší koncentrací parků tak v Orlandu jedině Island Adventure dohromady s Universal studio.
Zpomeňte na Disneyho děs a hrůza co před těmi desítkami let postavili na to do dneska nesáhli. Je tam neuvěřitelný vstupný a stáhnou Vás i za parkování. Byli jsme v EPCOT U - a Disneyho do neška proklínám :-D.


Mates , 09.03.2009, 21:52: Reagovat:

RE: lojza , 10.02.2009, 17:52:

Do Futuroscopu rozhodne nejezdi! Park je to spis zamereny na vedu i tak je tam vse na jedno brdo! Nejlepsi atrakce je tam Dance avec robots nebo tek nejak, ale uplne stejny sou Byonicle v Legolandu v Nemecku,ktery sou podstatne bliz! Tkz jestli ti muzu poradit, za 120 liber TGV tam a zpatky, +vstup+ ubytovani,ktery je hrozny, primo u parku, se to nevyplati! A stejne vetsi atrakce bude to TGV nez Futuroscope!


Marťula , 02.03.2009, 08:10: Reagovat:

re Vašek:
já už se na květen taky strašně těším.. do Europaparku.. už aby to bylo. Doufám, že se pojede ještě do jiných parků než jen do EP..
chci se ještě někam podívat:)


beny , 28.02.2009, 15:57: Reagovat:

RE: Marťula: Já tam jedu s mojí přítelkyní poprvé a taky moc doufám, že se pojede...minulý rok do Phantasialandu nás taky moc nebylo a jelo se :-)


Marťula , 27.02.2009, 07:59: Reagovat:

re Beny: Tak to teda doufám, protože se tam chci zase podívat. Navíc jsem ukecala i bratry a další lidi aby jeli, takže snad to výjde.. :)


beny , 26.02.2009, 18:37: Reagovat:

RE Marťula: Ahoj, neboj, myslím si, že se do Europaparku určitě pojede :)


Marťula , 24.02.2009, 07:57: Reagovat:

už za 14 dní je uzávěrka výletu do Europaparku, tak se rychle přihlašte ať můžeme jet:)


lojza , 10.02.2009, 17:52: Reagovat:

Ahoj,
chtěl bych se s přítelkyni podívat do futuroscopu, poradíte mi jak se tam nejlepvněji dostanu. Na jejich stránkách jsem zjistil, že tam z Paříže jede tgv, tam a zpět za 120 liber, což mi přijde dost + je tady někdo odborník na ubytování ve Francii.
Díky za info


pavel , 10.02.2009, 17:50: Reagovat:

nic lepšího jsem nezažil, bylo to jako ve skutečnosti, všichni byli úplně hotoví strachy - na každém rohu byly nouzové východy


VasekHD

VasekHD , 07.02.2009, 21:04: Reagovat:

RE Pavel: Jen poopravím, že se nejedná o Gardaland, ale o Caneva World neboli Movie Studio nedaleko Gardalandu. :-)

každopádně to vypadá, že "Horror House" bude v Evropě spíše unikátem a žádná podobná atrakce na tomto kontinentu nebude. Ale rád bych se zmýlil :-)

A jaké to bylo?


pavel , 07.02.2009, 20:39: Reagovat:

Byl jsem v Itálii v Gardalendu na atrakci Horor House, nevíte o něčem podobném, prošel jsem internet a žádnou další hororovou atrakci jsem nenašel.

Pavel


VasekHD

VasekHD , 05.02.2009, 23:11: Reagovat: (Obrázek)

Když jsme u těch front, tak přesně takhle to vypadá, když si dají v zábavním parku dostaveníčko hasiči :-)


Honza L... , 05.02.2009, 11:27: Reagovat:

No to by bylo v poho... My bysme tam stejně jeli autem... O to líp...


Marťula , 05.02.2009, 07:39: Reagovat:

re Honza L.
není to daleko, myslím, že kolem 50 - 60 km.. navíc z okolních oblastí jezdí autobusy rovnou do Mirabilandie..


Honza L. , 04.02.2009, 19:05: Reagovat:

Chtěl bych se zeptat, jak je asi vzdálena Marabilandia od Riccione.. Jenom přibližně...Díky


DavidHD

DavidHD , 01.02.2009, 07:59: Reagovat: (Obrázek)

re Loupik1 a Marťula
Pravda je, že stát nekonečně dlohé fronty je otrava, ale na druhou stranu, pokud jde člověk poprvé na danou atrakci či horskou dráhu, tak je plný očekávání a nedočkavosti, než do vozíku nastoupí a navíc v mnoha zábavních parcích bývají fronty vylepšené o různé zajímavosti, takže poprvé se to určitě dá vydržet. Horší je absolvovat frontu znova, když už člověk ví, co ho čeká. To si pak dost rozmyslí, zda vystát frontu znova nebo jít jinam. K návštěvnosti parku samozřejmě platí, že o prázdninách, svátcích nebo víkendech je návštěvnost většinou vysoká a pravdou je, že zrovna Německo má prázdniny všelijak, jen né tak, jako ČR. A když už jsi člověk dá práci s vyhledáním svátků a prázdnin, tak pak třeba na místě zjístí, že ten daný den je věnovaný různým organizacím (viz. obrázek), ale to už se nikde na webových stránkách nedočte...


Loupik1

Loupik1 , 31.01.2009, 21:23: Reagovat:

re Marťula:
My jsme byli loni v Heide Parku a byli jsme tam ve čtvrtek.. No bylo to úžasný... Na skoro všech atrakcích jsme přišli a hned jsme šli na řadu.. Trošku větší fronty byli jen na bobech, Limitu, Desertu a na Colossosu.. Jinak na vodních jsme si zase hned sedli.. Třeba v Port Aventuře jsme na vodní stáli snad největší frontu (teda kromě Furius Baco:-))... Jinak to byla v HP fakt paráda a právě se bojim, že až budeme v jinym parku s větší návštěvností, tak že to bude otrava čekat ty fronty.. Ale zase se to zkrátí tim očekáváním a nervozitou...


Marťula , 31.01.2009, 13:55: Reagovat:

re Honza L...
ono ani tak nejde o to ulití ze školy jak o tu návštěvnost v parku. Víkendy a prázdniny je tam mnohem víc lidí než v běžný všední den.. to si raději zařídím volno než tam jet o víkendu a čekat v hlavní sezónu hodinové frony!


Honza L... , 31.01.2009, 10:13: Reagovat:

Já si myslim, že školní den vs. zábavní park je tak jasný jako facka. kdo by se rád neulil ze školy?? Když jsme loni jeli do Heide Parku, tak sem se ulil na celej tejden...


Marťula , 30.01.2009, 13:10: Reagovat:

re Fjeddííí:
a pokud pojedeš s týmem HD, tak se neboj, kluci vybrali termíny tak, aby to byl všední den a byla tam co nejmenší návštěvnost. Tak si co nejvíce užiješ atrakce, protože nic neotráví v zábavním parku víc jak hodinové fronty. Tak pokud objetuješ jeden dva dny školy.. vyplatí se to! :)


Marťula , 30.01.2009, 13:06: Reagovat:

re Fjeddííí:
tak hodně atrakcí je právě v Europaparku, tam by se ti určitě líbilo. I Heide park nebo Phantasialand je dobrej co se z hlediska atrakcí týče.. ale asi největší s největším počtem atrakcí je právě EP :) Mně se víc líbilo třeba v Heide parku a to proto, že když jsme tam byli, tak byl park skoro prázdnej a my jezdili na drahách i několikrát za sebou. Zato v EP loni byla pořádná návštěvnost a tak jsme si taky vystáli nějaký ty fronty.. Ale to si nevybereš, záleží na štěstí atd.. Proto letos jedu do EP znovu, abych si to tam pořádně užila a věřím, že tentokrát to výjde:)


BohousHD , 30.01.2009, 12:13: Reagovat:

RE: orientak
Ahoj, jseš už zaregistrovaný, tak v úpravě svého profilu (vpravo nahoře kliknout ne na přezdívku, ale na jméno) vyplň navštívené parky a seřaď svoje oblíbené atrakce


Borek , 29.01.2009, 17:49: Reagovat:

re Fjeddííí
Pravděpodobně budeš nadšený z každého zábavního parku, které HD nabízí.


Fjeddííí , 29.01.2009, 16:00: Reagovat:

Prosíím chtěl bych od váás poradit jakýý by ste mi doporučili zábavní park kde je hodně atrakcíí (nemyslíím např.horské dráhy..)myslim celkově..Děkuji


Fjeddííí , 29.01.2009, 15:19: Reagovat:

Mnu lidičky a jakej park by ste mi nejvííc doporučili když mi je 12??Děkuju


orientak , 29.01.2009, 00:43: Reagovat:

Ahoj, tak kde se muzou "zebrickovat" parky a atrakce? :-)


Borek , 27.01.2009, 19:42: Reagovat:

My letos pojedeme s HD do Heide Parku. Jenom ještě doma nepadlo rozhodnutí, jestli už nyní s námi začne do zábavních parků jezdit i šestiletá Simonka. Když jsme jeli poprvé, tak Vášovi bylo taky 6 roků. Tenkrát to bylo do Disneylandu u Paříže. Od té doby jezdíme každý rok, s HD od loňského roku. S výletem do Phantasialandu jsme byli moc spokojení.


VolodaQ

VolodaQ , 27.01.2009, 18:55: Reagovat: (Obrázek)

Zdravim
Tak se taky zapojim do diskuze
Já byl zatim jenom v Europaparku a v Holiday parku, v obou bylo super, jak jinak taky:o)
A letos to určitě bude EP na Blue Fire, no a když budou penízky tak začátkem podzimu do Phantasialandu + cestou se stavit v Nürburgringu...
Jo a rovnou přiložim jednu, podle mě hodně povedenou, fotku GeForce.


Marťula , 27.01.2009, 14:47: Reagovat:

re Daisy:
když tak hodně cestuješ po parkách, mohl by jsi napsat taky nějakou tu recenzi a tvý zážitky z parků a přihodit nějakou tu fotečku.. rádi se kouknem :)


daisy

Daisy , 26.01.2009, 23:30: Reagovat:

Ahojky lidičky!
Minulý rok jsme byli na 4 dny v Europaparku - zážitek jak blázen a aby toho nebylo málo, v září jsem naplánoval "Tour de Park" a jelo se: Legoland, Tripsdrill, Phantasialand, Heide Park, Tropical Island. Byli jsme tak nadšení, že v dubnu nebo květnu jedeme: Europapark, Holiday Park, Movie Park, Walibi World a když ještě budou síly tak skončíme v Belantis Parku. Už se nemůžu dočkat! Spoustu skvělejch zážitků přeje Daisy!


Marťula , 26.01.2009, 19:41: Reagovat:

re Fjeddííí:
určitě o tom popřemýšlej, protože to vážně stojí za to.. kdybys měl ještě nějakej dotaz, stačí napsat:)


Marťula , 26.01.2009, 19:40: Reagovat:

re Honzíík
jasně že jezdí, v parcích jsou atrakce i pro ty mladší. Takže jsou všichni vítáni:)


Honzíík , 26.01.2009, 16:06: Reagovat:

Hele a jaký tam třeba jezdíí lidi??Jezdíí tam tky děti s rodičema??..Děkuju


Fjeddííí , 26.01.2009, 16:04: Reagovat:

re Martula:
Hele tk to jsi teda hodnáá že si mi tohleto k tomu řekla..Budu o tom přemýšlet *yes*..zatíím DíK


Marťula , 26.01.2009, 08:37: Reagovat:

re Fjeddííí:
tak já jela loni na dva výlety s týmem HD a letos plánuji opět dva.. :) vyjíždí se většinou den předem kolem půlnoci z Prahy.. jede se parádním luxusním autobusem. kluci nám pustí nějaký ty videa z parku, ať víme, na co se těšit.. :) Sem tam je zastávka na protáhnoutí atd.. jede se tak, aby se stihlo být do otvíračky parku na místě.. máš ještě čas na ranní hygienu, snídani atd.. kluci zatím zajistí lístky.. a když se park otevře.. hurá za zábavou.. sraz bývá samo že až po zavření parku.. následuje společný foto s týmem HD a pak domů.. Do Prahy dojedem většinou něco po půlnoci (dle dopravní situace). Výhodou narozdíl od cestovek je přijatelnější cena a taky to, že kluci pořádají výlety schválně ve všední dny a vybírají je tak, aby byla co nejmenší návštěvnost a my si to tam mohli co nejvíce užít a bez front.. navíc jsou kamarádští a skvělí... takže když někam do parku, tak jedině s nima:)


Fjeddííí , 25.01.2009, 21:22: Reagovat:

Hele a jako řekni mi k tim výletům něco vííc :) jak to chodíí atd..Pjtž já bych tky možná jel ..Díík


Marťula , 25.01.2009, 19:46: Reagovat:

re Fjeddííí:
ahoj jezdí se autobusem. Já byla na dvou výletech a pokaždé se jednalo o luxusní autobusy, takže cesta byla pohodlná :)


Fjeddííí , 25.01.2009, 14:00: Reagovat:

Ahoj hele chtěl bych se zeptat čím se jezdíí do tich zábavních parků???Děkuji


Marťula , 23.01.2009, 13:54: Reagovat:

re Honza L..
jasně, že máme zkušenosti s Mirabilandií.. byla jsem tam loni i předloni.. pokud chceš vědět víc, stačí si na těchto stránkách přečíst moje recenze právě o Mirabilandii i o aquaparku Mirabilandia beach. Najdeš to v kategorii Recenze.. Mirabilandii ti určitě doporučuju navštívit, mám ji ráda.. a letos tam otvíraj novou dráhu.. takže to bude stát opravdu za to. Jinak skvělej dárek k Vánocům - výlet do EP :)


Honza L... , 23.01.2009, 13:34: Reagovat:

já sice s týmem HD nejedu (bohužel:-((, ale přeju Vám aby se všechny výlety uskutečnily a aby se Vám tam všem moc líbilo... Já pojedu asi květen, červen, ještě to nevíme přesně, s rodičema a se sestrou do Europa Parku.. Dostal jsem to jako dárek k Vánocům.. No neni to parádní dárek??!!:-D A v létě se chystáme na dovču a vypadá to zatim na Itálii a Možná.. bychom se mohli stavit v Mirabilandii... To by byl suprovej rok, plnej HD... Máte někdo zkušenosti s Mirabilandií??


Marťula , 23.01.2009, 11:04: Reagovat:

doufám, že účast na výletech s týmem HD nebude tak slabá jako ty diskuze tady.. :(


Marťula , 19.01.2009, 08:19: Reagovat:

tak skvělý.. :) Alton Towers závidím.. taky bych jela mít tu možnost.. :) zatím se spokojím s Europaparkem a Phantasialandem.. a příští rok snad španělský Port Aventura.. :)


wladim11

wladim11 , 17.01.2009, 20:31: Reagovat: (Obrázek)

Minulý rok jsem byl v Blackpool Pleasure beach parku, byl super:)až na ty fronty:( a letos se chystám jet s HD do Heide parku, a pak ještě do anglie do Alton Towers. Doufám, že mi to všechno vyjde podle plánu :) Ahoj Vláďa


Marťula , 16.01.2009, 13:11: Reagovat:

taky bych jela do Walibi, je to taky super park, ale v tom červnu nám to asi bohužel nevýjde :( ale taky doufám, že se přihlásí dostatek lidí, aby se výlety uskutečnili. Opravdu to stojí za to!


Marťula , 16.01.2009, 09:39: Reagovat:

jedete s týmem HD na nějaký výlety??? My plánujeme Europapark a Phantasialand:)


Marťula , 16.01.2009, 09:38: Reagovat:

v Heide parku se mi líbilo, je to suprovej park, nebylo tam moc lidí, když jsme tam s týmem HD byli. Proto jsem si ho užila maximálně. Letos dám proto raději přednost jiným výletům s týmem HD. Doporučuju Europapark (loni jsme tam byli taky) ale je to obrovský a parádní park, který vás vždy dokáže něčím překvapit. Navíc je tam letos otevřená nová dráha. Takže EP určitě doporučuju. Chceme jet letos i do Phantasialandu. Slyšela jsem na něj samou chválu, tak tam prostě musíme:)Určitě vyzkoušej i jiný parky, ať máš s čím porovnávat.


David HD , 10.12.2008, 00:56: Reagovat:

Určitě bych osobně volil zkusit jiný park. Heide Park je určitě hodně kvalitní park, ale každý park má něco jiného. Europa Park je asi nejkvalitnější park v Německu, ale je to jen čistě náš názor a Phantasialand je prozměnu park, jak říkám plný překvapení. Myslím si, že pokud pojedete ať už do Europa Parku nebo Phantasialandu, tak nebudete litovat...
S pozdravem David HD


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11