duben 2023

Po Út St Čt So Ne
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<   >




Diskuze o zábavních parcích

Tato diskuze je věnovaná zábavním parkům. Zajímá Vás, kde leží parky? Kudy se tam dostat? Jaký park je nejlepší nebo který park nebyl nic moc? Který park doporučujeme nebo jen chcete nám sdělit, jak se Vám v nějakém parku líbilo? Zde máte možnost...

Aktuální hodnocení: 4,5 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.

grande pro hd , 26.02.2010, 17:19: Reagovat:

kolik lidi je v soucasne dobe prihlaseno do walibi parku?na kolik procent odhadujete ze se pojede?diky


MartulaHD

MartulaHD , 25.02.2010, 10:03: Reagovat:

Našla jsem na internetu zprávu o zábavním parku SeaWorld v Orlandu na Floridě. Kosatka tu usmrtila při představení svoji cvičitelku.
celý článek neleznete zde:

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/193133-kosatka-pri-vodni-show-zabila-cvicitelku-pred-zraky-divaku.html

a stejně bych se ráda do SeaWordu podívala.. :o) Hlavně na Mantu a Krakena.. :)


grande , 19.02.2010, 13:13: Reagovat:

zdravim ja mam take objednany 2mista do walibi a do konce unora to 100%zaplatim tak se snad pojede


nevim , 18.02.2010, 13:36: Reagovat:

Tak ja oznamuji ze mam zaplacenou zalohu a doufam ze se do WB pojede


VasekHD

VasekHD , 18.02.2010, 11:01: Reagovat:

Walibi: Já také + EP, nebo eventuelně WB + PH.
Záleží podle zájmu :-)


MartulaHD

MartulaHD , 18.02.2010, 09:24: Reagovat:

WALIBI

tak já neváhám a oznamuji, že jedu.. :))) tak se přidejte ať je nás víc...


Radek , 18.02.2010, 09:18: Reagovat:

Re Keshman:
Taky váháme. Jedeme do EP, protože ten je zárukou, že se pojede. Ale myslím si, že vaše skupina hodně přiblížila výlet do Walibi realitě. Takže vás asi i my podpoříme. Co by člověk neudělal kvůli Goliášovi:-)


Keshman , 18.02.2010, 07:44: Reagovat:

Ahoj, objevilo se zde několik váhajících nad výletem do Walibi World, dnes jsem objednával 9 lidí, tak nás v tom nenechte ať nás není málo a pojeďte taky ;)


adelcia , 17.02.2010, 11:14: Reagovat:

aaaaaaaa to bude asi europark v milane teda kamos tvrdil ze to bolo v milane resp pri tak to bude asi on ale jasn ze na stranke o novinke roku 2010 este neni nic takze asi ani vy nebudete vediet ze oco ide no ale ktovie ktovie.


adelcia , 17.02.2010, 10:34: Reagovat:

ahojte dnes mi kamarat kamionista spominal ze vcera z dialnice videl ako sa v jednom lunaparku v taliansku rozklada nieco co bolo podobne atrakciam top scan alebo sound machine nevie niekto zvas ze co to moze byt? evidentne nejaka noviknka pre rok 2010 resp sezonu ponasom.


Lumí , 15.02.2010, 14:34: Reagovat:

Znáte tohle?:D http://www.youtube.com/watch?v=44JieSKX464. PS: Pardón, že to nevyvěsím na stránku aquaparků, ale tohle mi přijde skoro jako horská dráha:D


Topik

Topik , 15.02.2010, 10:08: Reagovat: (Obrázek)

Re:jirka:
Odhadovat návštěvnost v zábavních parcích je podobné jako věštit z křišťálové koule... My jsme byli v Thorpe Parku začátkem září, samozřejmě ve všední den a měli jsme štěstí, park byl poloprázdný s minimálními čekačkami i na takové hity, jako např. Stealth nebo Nemesis Inferno. Ale jak jsme se dočetli v rezenzi od TonyH, tak ten zažil Thorpe Park asi pěkně zaplněný... - zde: http://www.horskedrahy.eu/nase/recenze/vase-recenze/anglie/thorpe-park-2007-autor-tonyh-anglie.html
Já myslím, že jít tam mimo prázdiny a ve všední den je to nejlepší, co můžeš udělat a pak se děj vůle boží... :-)


jirka , 14.02.2010, 14:09: Reagovat:

jak je to v Thorpe Parku s návštěvností, je to podobné třeba jako EuropaPark? chystám se tam v červnu, takže mimo britské prázdniny. rozhodně ve šední den... Diky


Loupik1

Loupik1 , 13.02.2010, 13:48: Reagovat:

Re:MartulaHD:
Jasně..:-)) A jakej park bude další?? :-)


MartulaHD

MartulaHD , 12.02.2010, 20:13: Reagovat:

Re:Loupik1:
a letos dáme sraz v Port Aventuře.. :)


Loupik1

Loupik1 , 12.02.2010, 15:23: Reagovat:

Re:MartulaHD:
My jsme si minulý rok naplánovali dovolenou také právě do Rimini (taky trochu kvuli Mirabilandii:-)) a bylo to tam naprosto super.. Když jsme letos vybírali dovolenou, tak jsme všichni řekli, že by chtěli do Mirabilandie.. Bylo to tam úžasný. Plno super atrakcí jako třeba Katun, který se po návštěvě Mirabilandie stal mou nej dráhou.. Určitě se tam jednou podíváš. Já se tam chci taky určitě někdy vrátit..


nevím , 12.02.2010, 11:46: Reagovat:

Tak dnes jsem objednal WW, jěště zaplatit a muže se jet. Pojedu s Váma poprve, jinak doufám že se pojede.


MartulaHD

MartulaHD , 12.02.2010, 11:18: Reagovat:

Re:zuzsanka:
Zuzi, recenze mám i tady na stránkách HD.. a na facebooku hodně fotek.. :)
Určitě se tam jednou podíváš a spojíš dovolenou u moře s návštěvou zábavního parku jako my.. :)


zuzsanka , 12.02.2010, 09:30: Reagovat:

Re:MartulaHD:ahojky, tak teď jsem prolezla internet a všude jsem se zaměřovala na tu tvojí chválou opěvovanou Mirabilandia. Tý jo, mělas pravdu, to je naprosto super park, to jen podle popisu mě zní úlně úžasně, tam bych se jdnou chtěla jet podívat. Už jen z těch popisů a fotek jsem nadšená, a když je tam i ten vodní park ... wau .... škoda, že je tak daleko, tam asi vy výlet neplánujete, viď? určitě bych já byla pro a myslím, že plno dalších. :-)


VasekHD

VasekHD , 11.02.2010, 21:06: Reagovat:

Re nevím
Ahoj, pokud máš zájem o některý z výletů tak stačí vyplnit rezervační formulář v nabídce výletů a následně budeš kontaktován emailem, kde se dozvíš vše potřebné.

Vašek


nevím , 11.02.2010, 20:28: Reagovat:

Chtěl bych se zeptat, když si objednám výlet do WW, tak jak se dozvím jak a kdy zaplatit zálohu? Chtěl bych to stihnout do konce února. Děkuji za odpověď


Loupik1

Loupik1 , 11.02.2010, 15:34: Reagovat:

Re:zuzsanka:
Ahoj, já si myslím to samé co Marťula.. A jestli si vybereš Europa Park, rozhodně neuděláš chybu.. A jestli se ti tam bude líbit, tak to máš zase na příští rok jasný.. Jestli ses rozhodovala mezi EP a Phantasialandem, tak do Phanta pojedeš zase příští rok.. Takhle si to dycky říkám já..


Jindrous

Jindrous , 11.02.2010, 12:55: Reagovat:

Re:zuzsanka:

já být tebou tak jedu tam i tam a nemusíš se tak těžce rozhodovat :-)))


MartulaHD

MartulaHD , 11.02.2010, 11:04: Reagovat:

Re:zuzsanka:
díky :))))


zuzsanka , 11.02.2010, 10:59: Reagovat:

už se těším:-) přijdeš mi moc fajn


MartulaHD

MartulaHD , 11.02.2010, 10:43: Reagovat:

Re:grande:
většinou to chodí tak, že lidi maj planý řeči, že chtěj uspořádat výlet tam či onam a nakonec se sami na daný výlet ani nepřihlásí.
To máš stejně jako z recenzema, který lidi slibují. A nikdy se jich nedočkáme!!!


MartulaHD

MartulaHD , 11.02.2010, 10:38: Reagovat:

Re:zuzsanka:
nemáš zač.. :o) Do EP jedu taky, tak jesti se přidáš, tak se uvidíme.. pá


grande , 11.02.2010, 10:08: Reagovat:

TAK ONO BY MOZNA NEKDY STALO ZA UVAHU PRI MALEM POCTU LIDI OBJEDNAT MINI BUS POPR.TRANZIT A VYLET BY SE MOHL USKUTECNIT...


zuzsanka , 11.02.2010, 09:57: Reagovat:

díky moc za tvou recenzi a dojmy. asi napoprvé opravdu zkusím Europapark, no, ještě to doma proberu, a budu se těšit na výletě, papá


MartulaHD

MartulaHD , 11.02.2010, 09:50: Reagovat:

Re:zuzsanka:
:) každej park má prostě svoje. Já osobně, kdybych jela poprvé do nějakého parku, jela bych asi do Europaparku jako všichni ostatní.. :) třeba tě to nadchne tak jako mě a pak budeš chtít jezdit do všech parků :)
Můj první park byla italská Mirabilandia, která mi tak přirostla k srdci, že se do ní neustále ráda vracím. Byla jsem v ní už 3 roky po sobě a letos poprvý vynechám.

Europapark byl můj druhý park. Do něj jedu letos také již potřetí. Tento park je tak obrovský a skvělý, že stejně budeš se chtít do něj vrátit a atrakce zopakovat.

Heide park byl v pořádí můj třetí park. Stačilo mi však být v něm jen jednou a zatím se do něj podívat podruhé nepotřebuju stejně tak jako do Gardalandu (zatím). Možná časem, jestli postaví tu slibovanou mega atrakci.

Ve Phantasialandu jsem byla loni poprvé a letos bych chtěla do něj opět zavítat a přidat k němu Movie park či Walibi world.
Jsou prostě parky, který ti přirostou k srdci a budeš se ráda do nich vracet a ty, které ti stačí navštívit jen jednou.
Kdybych měla však hodnotit, který je nejlepší, je těžký zvolit mezi milovanou Mirabilandií, Phantasialandem nebo Europaparkem.. :)


zuzsanka , 11.02.2010, 09:19: Reagovat:

:-) tak to díky:-) takovouhle radu jsem si říkala taky:-) ale neva, i tak díky:-):-):-) vím, že se to nedá takhle hodnotit a neudělám chybu asi ani s jedním, věřím, že v každém si najdu tu správnou atrakci, která mě nadchne a uchvátí:-)


MartulaHD

MartulaHD , 11.02.2010, 08:49: Reagovat:

Re:zuzsanka:
oba parky jsou moc hezké a určitě se ti bude líbit v každém z nich. Europapark je megapark rozdělený do tématických částí. Jsou zde jak adrenalinové, tak poklidnější a rodinné atrakce. Jen je těžké zvládnout všechny atrakce za jeden den. Všechno se prostě stihnout nedá. Je tam toho moc.
Phantasialand nabízí také krásné prostředí, adrenalinové atrakce i atrakce rodinného typu. Je to menší park a tudíž je vše kousek od sebe. Atrakcí je zde však spousta, jen je využito každé místo parku. Za den stihneš bohatě projít celý park a zopakovat si atrakce, které tě nejvíce zaujaly.

Ať bude tvá volba jakákoliv, myslím, že v obou parcích se ti bude líbit a budeš spokojená.


zuzsanka , 11.02.2010, 06:49: Reagovat:

ahojky, tak já stále nevím. Nikdy jsem v takovém parku nebyla, a letos bych to chtěla pokořit. Rozhouji se mezi Europaparkem a Phantasialandem a stále se nemohu rozhodnout. Hledám jak krásné prostředí, tak i adrenalin, klidné atrakce, show ... můžu poprosit i o vaše názory, poprvé kam se vypravit?díky Z.


VasekHD

VasekHD , 10.02.2010, 21:54: Reagovat: (Obrázek)

Re Marťula.. Přesně tak.
Phantasialand má obrovské kouzlo. Ta tématika a útulnost protkaná adrenalinem je těžce návyková. Je to tam prostě jak v pohádce.. :-)


MartulaHD

MartulaHD , 10.02.2010, 14:55: Reagovat:

Re:grande:
on je kvalitní nepoznaný park také Phantasialand. Určitě je lepší jak Heide park. Bohužel je však mnohými opomíjen. Lidé raději jezdí právě do Europaparku nebo do Heide parku. Nevím, proč to tak je, ale asi všechny lákají obrovské horské dráhy a atrakce typu Colossos nebo Scream. Přitom Kouzlo a krásu Phantasialandu zjistí až ti, kteří jej navštíví. Tam je vše propracováno do nejmenšího detailu. Například Talocan, který díky svým ohnivým efektům a vodním gejzírům řadím jako jednu z nejlepších atrakcí parku, vodní rafty, které jsou vyjímečné tím, že vás vyvezou výtahem nahoru a pak je sjíždíte dolů. Přitom vás zmáčí tak, že na vás nezůstane ani nit suchá. Myšky Winja´s fear and force jsou fakt nejlepšími, na kterých jsem kdy jela. Mile překvapil i vláček Colorado adventure. Volný pád ve tmě i Black Mamba.. prostě tento park si vás získá stejně jako mě.
Toto není reklama na Phantasialand, jen se mi nelíbí, že ho většina lidí podceňuje.. :(
Ve Walibi jsem ještě nebyla, proto se tam chci podívat a udělat si sama svůj vlastní názor na tento park.


MartulaHD

MartulaHD , 10.02.2010, 14:38: Reagovat:

Re:grande:
to záleží právě na vás všech, do kterého zábavního parku se letos pojede. Jestli se přihlásí dostatečný počet lidí, tak se pojede kamkoliv. Máte to tedy v rukou vy. Proto nepromeškejte svoji příležitost a využijte slevy 10%, která je pouze do 28. února.

Sama bych se ráda do Walibi podívala. Určitě nám má co nabídnout a po každoročních výletech do Europaparku a Heide parku by to byla příjemná změna.


grande , 10.02.2010, 12:59: Reagovat:

zdravim chtel bych se zeptat zda uz nekdo vi ze si bude obj.zajezd do walibi parku?nebo se pojede porad dokola pouze Nemecko a kvalitni nepoznany park bude zrusen...


DavidHD

DavidHD , 09.02.2010, 20:38: Reagovat: (Obrázek)

Re:Loupik1:
Ahoj, Furius Baco by měl být normálně v provozu, bohužel netuším, jestli má stále poruchy nebo ne, ale uplně odstavený není. Sea Odysea je kino, respektive virtuální kino, kdy se s tebou hýbají sedačky, stříká voda atd. V roce 1998, kdy jsem park navštívil poprvé, tak se nejednalo o 3D a při naší Tour de Spain 2007 jsme atrakci nenavštívili, takže nemůžeme říci, zda nedošlo k posunu do 3D nebo 4D. Osobně není zmínka o tom, že by mělo být 3D a více, takže nejspíš zůstalo jen u virtuálního kina bez 3D...


Loupik1

Loupik1 , 09.02.2010, 19:04: Reagovat:

Ahoj chtěl bych se zeptat, jestli už Furius Baco normálně funguje? Mám dojem že byl kvůli častým poruchám v rekonstrukci nebo co.. A také co konkrétně za virtuální realitu je Sea Oddyssey? Na žádném videu není nic poznat.. Díky.


MartulaHD

MartulaHD , 09.02.2010, 08:21: Reagovat:

Re:VasekHD:
jó Černobyl, pojeďme tam na výlet!!! :o)

... všechno nejlepší k narozeninám.. :)


VasekHD

VasekHD , 08.02.2010, 22:01: Reagovat: (Obrázek)

Re Radek: Výborný zábavní park v Černobylu.. :-)


VasekHD

VasekHD , 08.02.2010, 13:43: Reagovat: (Obrázek)

Re Adelcia:
Otázka jestli raději třeba Europapark, nebo nějakou pouť v Bulharsku je jako by mi někdo řekl "mám pro tebe nabídku.. tady máš klíče od Audi A8 a od Wartburgu.. Můžeš si zadarmo vybrat jen jedno z nich. Audi A8 stojí 50 metrů od tebe a Wartburg stojí 2 km od tebe, které musíš okamžitě ujít aby jsi ho získal.." Otázka mi připadne velmi podobná :-D


MartulaHD

MartulaHD , 08.02.2010, 09:43: Reagovat:

Re:adelcia:
tý jo, o chorvatským zábavním parku jsem ještě neslyšela.. :D že by mi něco uniklo??? :D :D :D
No nebylo by to špatný se slunit u moře a pak zajít do parku jako například v Itálii nebo ve Španělsku..


Radek , 08.02.2010, 09:35: Reagovat: (Obrázek)

Re: adelcia
Jít na atrakci v rusku to chce asi hodně odvahy:-)


Topik

Topik , 08.02.2010, 09:14: Reagovat:

Re:adelcia:
Ha ha ha :-)))))))


MartulaHD

MartulaHD , 08.02.2010, 08:05: Reagovat:

Re:jirka:
ahoj,
pro mě je rozhodně lepší Phantasialand než Heide park. Kdybych si měla vybrat právě mezi těmi dvěma parky, raději pojedu znovu do Phantasialandu. Je to krásný park, nechybí ani adrenalinové atrakce a vše je tam upraveno do nejlepšího detailu. Bohužel všichni tento park podceňují a poznají jeho kouzlo až když ho navštíví.


adelcia , 07.02.2010, 23:25: Reagovat:

ahojte a ked uz o zabavnych parkoch stale sa tu diskutuje o nemeckych holandskich max anglickych a co tak np bulharske, ruske, chorvacke parky? zaujima sa niekto aj o tie mam namysli stabilne. diki adela


Radek , 07.02.2010, 20:52: Reagovat: (Obrázek)

Re: jirka
Po Europaparku a Heide parku Phantasialand určitě nezklame. Super atrakce, hezká tématika a hlavně leží opravdu co by kamenem dohodil. Z Prahy necelých 750km.


Topik

Topik , 07.02.2010, 12:59: Reagovat: (Obrázek)

Re:jirka:
Europa Park i Heide Park jsou super parky, ale určitě v Evropě nejsou jediné kvalitní, jsou však nejdostupnější. Z hlediska adrenalinových horských drah můžeme doporučit italskou Mirabilandii nebo anglické Thorpe Park (u Londýna) a trochu vzdálenější Alton Towers. Extra třídou je i španělská PortAventura (u Barcelony) a ani madridský Warner vůbec není špatný. Pokud by jsi preferoval především tématické prostředí, tak se možná nabízí Disney Paříž, ale ten není zaměřen na horské dráhy, i když i tam by se něco málo našlo. Pro úplnost ještě zmíním německý Phantasialand (u Kolína), který máme rádi a je to dobrý kompromis mezi tématikou a adrenalinem.


jirka , 07.02.2010, 11:59: Reagovat:

zdarvim, mam dotaz na tym HD nebo nejakeho podobneho odbornika pres zabavni parky, byl jsem v Heide Parku a v Europa Parku, a co se tady na strankach nasel po evrope sou tyhle dva asi jedny z nejlepsich... nemeli byste tip kam mám jeste vyrazit, neco na stejne urovni jako tyhle dva parky( po cele evrope..) diky


doris , 06.02.2010, 21:57: Reagovat:

tak to je potèsujici ze je cesta bez problemu, obrazek je paradni uz se nemuzu dockat az to uvidim na vlastni oci,


Jindrous

Jindrous , 04.02.2010, 21:35: Reagovat: (Obrázek)

cesta byla v pohodě, trošku stereotipní, ale zato po dálnici bez poplatků, platíš si jen benzín, parkovné jsme měli taky v ceně, dali nám za okno v autě takovou parkovací kartu formátu A4, atrakce už neplatíš žádné, po cestě zpět jsme ještě stihli Holiday park.
Jinak zde jsme si rezervovali pobyt
http://resort.europapark.de/lang-de/c613/default.html
jsou tam i kontakty pozor na teplou vodu, mají tam solární energii, tak pokud je pod mrakem, tak voda je vlažná a ne teplá :-)))
v příloze je obrázek který ti ukáže co tě čeká na vrcholu, pokud máš trošku odvahy:-)))


Jindrous

Jindrous , 03.02.2010, 22:45: Reagovat: (Obrázek)

Re:doris:

Ahoj my jsme platili 283 euro za 2 dospěláky + 1 dítě v ceně pro nás byl 2x vstup a 1x ubytování v pěkném dřevěném domku se snídaní, dopravu z kempu do europa parku pěkným autobusem :-) bylo to přímo v Tipidorfu vedle EUROPA PARKU je to jejich kemp - pozor nemají tam ale deky a ani ručníky, to musíš mít svoje :-( ale prostředí jedním slovem nádhera...


doris , 03.02.2010, 18:32: Reagovat:

ahoj všichni chystam se europa parku a chtěl jsem se zeptat kolik dám za ubytování pro 4 osoby v europa parku v nějákém kempu. můžete když tak poslat email na m.amor@seznam.cz díky moc


VasekHD

VasekHD , 01.02.2010, 20:50: Reagovat: (Obrázek)

Re: adelcia
El Condor, Flying Dutchman Goldmine, Robin Hood, Goliath, Wok's Waanzin, Xpress, Crazy River, El Rio Grande, Excalibur, G-Force, Hudson Bay, Il Gladiatore, Los Sombreros, Race Way Go Karts, Sky Diver, Space Shot, Tomahawk, Merlin's Magic Castle, Cavalli Barocca, La Grande Roue, Les Petits Chevaux, Les Tours des Jardins, Pavillon de Thé, Piccolini, Splash Battle, Tequila Taxi, Walibi Express, Bonte Ballonnen, Boris' Ballenfabriek, Boris' Klautereiland, Jo's Stuntvlieger, Koa's Kosmische Karretjes, Lollige Lily, MiniTaxi's, Oscar's Boomhut, Rocky's Trucks, Toeter, Crazy Horse Saloon, Walibi Show, Kinderboerderij. K ověření aktuálnosti seznamu doporučuji domovské stránky parku: http://www.walibiworld.nl/


adelcia , 01.02.2010, 00:04: Reagovat:

ahojte prosimvas ak niekto zvas bol v Walibi World a mozte napiste mi nazvy vsetkich inych atrakcii ktore neboli v sekcii parky pri Walibi World. diki adela


MartulaHD

MartulaHD , 27.01.2010, 07:52: Reagovat:

Re:zuzsanka:
taky nesmíme zapomenout na Matterhorn-Blitz (myšky, které jsou skvělý) nebo například na bobovou dráhu Schweizer Bobbahn a taky se mi moc líbí projížďka vláčkem Alpine Coaster "Enzian",která mě překvapila. Vláček projíždí například i jeskyní.. no a v neposlední řadě nezapomenout na Pegasus...ale je tu toho mnohem víc..


zuzsanka , 27.01.2010, 06:53: Reagovat:

Re:Radek
děkuji moc za tvou odpověď, přesně tohle jsem potřebovala, dozvědět se o atrakcích, které nejsou tak známé, ale i přesto by byla škoda je nenavštívit. nemáš náhodou nějaký plánek parku?


Radek , 26.01.2010, 17:53: Reagovat:

Re:zuzsanka
Co se týče atrakcí v Europaparku, tak já osobně doporučím pravej opak, něž co tady bylo vyjmenováno. Myslím si, že Silverstara, Euromira nebo Atlantiku není třeba ani doporučovat. Jsou v parku nepřehlédnutelnou dominantou a jsou vidět na kilometry daleko. Ale v parku je i několik atrakcí, u kterých se může stát, že je návštěvník mine. Nejsou totiž na první pohled vidět, protože jsou ukryty v podzemí. Proto já osobně bych raději doporučil laserovou střílečku Abenteuer Atlantis. Dále se mi líbí ve sklepení Eurosatu ukrytá projížďka Dinosaurierfahrt. A nakonec by si dle mého žádný návštěvník parku neměl nechat ujít vodní projížďku Piraten in Batavia. Tu já osobně považuji za nejzdařilejší a nejpropracovanější atrakci svého druhu. O těchto atrakcích se sice nikde nemluví ani nepíše, nezažijete na nich žádný adrenalin ani přetížení, ale určitě svým zpracováním překvapí a stojí za to si je vyzkoušet.


MartulaHD

MartulaHD , 25.01.2010, 14:53: Reagovat:

Re:VasekHD:
jo a všichni maj za jménem HD koukám :))))))) tolik nás tu ještě snad nebylo :D


MartulaHD

MartulaHD , 25.01.2010, 14:52: Reagovat:

Re:VasekHD:
já jedu letos do EP už třetí rok za sebou a zajímavý je, že jsem ještě na žádný show v tomto parku nebyla (a určitě jsou některý zajímavý - netvrdím, že ne). Asi je to tím, že dávám přednost adrenalinu a raději jdu několikrát na oblíbený atrakce než koukat na nějakou show..
ale například v Mirabilandii mám i oblíbené show a na ty chodím každoročně (jako například kaskadéry nebo piráty) :))))


VasekHD

VasekHD , 25.01.2010, 14:48: Reagovat:

RE zuzsanka. Koukám, že se nás tady sešlo více, co se týká odpovědí :-) Pokud se jedná o Europapark, tak jsem v něm nenašel nic na co bych šel a co by mě vyloženě nezaujalo.. Většinou už chodím jen na vybrané atrakce a show a takov u kterých vím, že nejsou zrovna můj šálek kávy tak je vynechám, nebo nechám na konec když zbyde čas.. Představa o celkově prošlém parku včetně nejmenších atrakcí a show je hezká, ale bojím se, že za běžné návštěvnosti nereálná. Lepší je si udělat nějaký hrubý "plán útoku" a ty menší bežnější atrakce nechat až na zbývající čas po vyblbnutí na lepších atakcích :-)


MartulaHD

MartulaHD , 25.01.2010, 14:35: Reagovat:

Re:zuzsanka:
já mám taky nejraději adrenalinové atrakce a potom vodní. Pro mě je nejlepší v parku Silverstar a potom Bluefire.. mám ráda i například Euromir, Eurosat.. z vodních vede stříkací loď Atlantica Superspash, Poseidon i rafty.. zvědavá jsem teď hodně na novinku - vodní bitvu, vypadá totiž moc krásně.
Mně se například Kassandra taky líbila a byla jsem jedna z mála, které z ní špatně nebylo.. docela jsme se u ní i nasmáli a pobavili.. :) a čekací doba na ni byla opravdu nulová.. takže bych ji asi nevynechala..
Navštívili jsme například i strašidelný dům nebo 4D kino, které je taky suprový..
prostě Europapark je skvělá volba a určitě stojí za návštěvu!!!


zuzsanka , 25.01.2010, 14:30: Reagovat:

DavidHD:
Díkes, myslela jsem si to, takže už se těším, jak si to pořádně užijem. Jen mě zajímal Váš názor


DavidHD

DavidHD , 25.01.2010, 14:26: Reagovat:

Re:zuzsanka:
Ahoj, ono se nedá říct, co je zbytečné a co ne. Konkrétně atrakce Fluch der Kassandra je zajímavá a pro někoho to může být supr atrakce a pro někoho nic moc. Každý má nějaké své oblíbené atrakce a své kritéria, nikde však není stanoveno, že právě tahle je špatná. Kdyby byla, tak by jí park pravděpodobně zrušil nebo ani nepostavil. U nás v týmu je jeden nejmenovaný člen, který jí nemá rád z důvodu, že se mu na ní dělá zle. Laser show jsem rovněž navštívil a mně osobně se líbila i když jsou určitě někde lepší. Já osobně miluju a vyhledávám horské dráhy a vodní dráhy, takže ty jsou pro mě prioritou číslo 1 a pak už vyzobávám ostatní atrakce či projíždky, ať už tématické nebo relaxační. A pokud je čas, tak proč se nesvézt na nějaké atrakci, když je to v cené vstupného i přesto, že to není nic moc. Europa Park je univerzální v tom, že si zde najde své opravdu každý...


zuzsanka , 25.01.2010, 14:23: Reagovat:

VasekHD:
tak určitě vodní atrakce, show, adrenalin taky, ale to se budu bát, ale i tak to vyzkouším. Můžeš mě tedy říci, co tebe nezaujalo?


VasekHD

VasekHD , 25.01.2010, 14:13: Reagovat: (Obrázek)

RE zuzsanka: Mně se atrakce Fluch der kassandra docela líbila.. Je to zajímavý optický a fyzikální klam.. Navíc tajuplné zpracování, hlas a hudba tomu dodává grády.. Prošli jsme na ní bez fronty a sama o sobě trvá dohromady tak 5 minut, takže z parkového času zabere jen malinký kousek :-) Lasery mě ani nenadchly, ale ani nezklamaly.. Může to být tím, že laserů si užiji dosytosti na různých tanečních akcích typu Sensation White, Transmmission, Tiesto atd :-) Pokud chceš něco doporučit, případně nějakou trasu, tak napiš co Tebe, případně lidi co půjdou s Tebou v parku láká.. zda adrenalin, vodní atrakce, atrakce pro děti, kolotoče, show.. :-)


MartulaHD

MartulaHD , 25.01.2010, 11:38: Reagovat:

Re:zuzsanka:
výlet do Europaparku je 10.5. (né červen). Do Německa nepotřebuješ pas, stačí občanský průkaz.
Jinak myslím, že tu je docela hodně recenzí právě o německém Europaparku.. koukni se do sekce recenze:

http://www.horskedrahy.eu/nase/recenze/vase-recenze/nemecko

jinak fotek máme samozřejmě spousty, je to krásný park a opravdu stojí zato!


zuzsanka , 25.01.2010, 10:56: Reagovat:

a ještě jedna prosbička ... neměli by jste někdo ještě nějaký podrobnější plánek parku než je na stránkách? Abych nějak věděla, na co určo nejít, co je zbytečné ... hodně se tu psalo že Laser schow a Fluch de kassandra že se moc lidem nelíbí, ještě něco mě poradíte? abych hlavně nepropásla všechno co stojí za to?díkes Z.


zuzsanka , 25.01.2010, 10:49: Reagovat:

Díky moc za odpovědi:-) Super, takže vyrazíme s Vámi v červnu do Europaparku, takže se budu těšit, kdo jede taky. Ještě bych měla prosbičku ... do Německa je potřeba pas? Nemáte někdo ještě z tohoto parku nějaké svoje fotečky či video co tu není? Ráda bych se kochla:-) kdyžtak pošlete na adresu: zuzsanka@seznam.cz. Díky moc, pa


MartulaHD

MartulaHD , 25.01.2010, 08:38: Reagovat:

Re:zuzsanka:
no a já jsem právě asi ten pravej opak VaškaHD, kdy mi opravdu stačí si vzít chleba s řízkem z domu, pití do busu a vážně už pak nic nepotřebuji. :) Stačí mi bohatě 20 Eur, kdybych chtěla nějaký suvenýr či foto z atrakce.
Stejně během dne nemám díky horským dráhám a atrakcím na jídlo ani pomyšlení :) a ani čas, protože v přeplněném parku jsou kolikrát fronty i na jídlo.. :)


VasekHD

VasekHD , 22.01.2010, 19:34: Reagovat: (Obrázek)

Re zuzsanka:
Ahoj, Pokud máš na mysli zájezd na těchto stránkách, tak vstup je v ceně výletu. Strava v ceně není, takže se doporučuje nějaká svačina, nějaké pití na cestu, nebo můžeš něco případně koupit na nějaké české, nebo německé benzínce, nebo v bistru které je u většiny pump.. Strava v parku bývá spíše dražší než levnější a obědové menu pokud se chce člověk opravdu najíst vyjde kolem 8 - 10 EUR a více. Pizza na obrázku mě s pitím vyšla myslím na 12 EUR, ale byla to dobrota a bylo jí dost :-)
Fotky stojí také spíše více než méně.. Je to po parcích různé, ale bývá to tak od 4 do 8 EUR. Stejné je to se suvenýry. Nějaký plyšák na památku může být také třeba od 5 do 15 EUR podle velikosti, větší samozřejmě mnohem více. Přívěšek třeba 3-5 EUR, hrneček s potiskem parku myslím 5 EUR. Chce to určitě nějaké peníze na zmrzku kopečková/točená 2 - 5 EUR, pití voda 0,5l 1,5-3 EUR, cola/sprite 0,5l 3-5 EUR a pak bývá zábava dát nějaké to EURO na různé výherní hry, kde házíte třeba na plechovky a můžete vyhrát megaplyšáka. řádově 5 EUR za hru. Zábavní parky nebývají levné, ale je třeba myslet na to, že je to v zemi, kde má EURo trochu jinou hodnotu, než u nás a navíc výlet do zábavního parku je pro většinu lidí braný jako velká a výjmečná událost, takže vědí, že člověk plný emocí tam nechá více než by třeba sám chtěl :-) Suma sumárum, člověk který si i do parku vezme do batohu třeba řízky s chlebem a vlastní pití, tak vlastně ani další EURa nepotřebuje, pokud jde ale o mě tak beru třeba 100 EUR a jsem rozhodlý neřešit.. užívám a co zbyde to zbyde.. :-) Většinou se v pohodě vejdu do 50ti EUR spíše ještě méně. :-)

Vašek


zuzsanka , 22.01.2010, 13:46: Reagovat:

Ahoj, chtěla bych se zeptat. Nikdy jsem v zábavním parku nebyla, ale tento rok bych se ráda do nějakého podívala. Asi pro začátek bych zkusila Europapark, a pak by se další roky vidělo. Zajímalo by mě ... vstup do parku je zaplacený, strava a fotky z atrakcí si musím uhradit, ju? Zajímalo by mě, kolik mám asi celkově počítat peněz, že tam utratím? nemám vůbec představu, jestli aspoň 3000tis. rozměnit, nebo víc? poraďte prosím.


DavidHD

DavidHD , 19.01.2010, 15:27: Reagovat: (Obrázek)

Re:WALIBI WORLD:
Ano, Xpress je vystřelovačka, podrobné info naleznete zde http://www.horskedrahy.eu/hlavni-menu/parky/evropa/xpress.html
Merlin's Castle není strašidelný zámek, ale jedná se o atrakci podobnou nebo stejnou, jako je např: Fluch der Kassandra v německém Europa Parku. Jde o dvě lavice naproti sobě a optický klam, kdy se s vámi lavice trošku houpají a kolem vás se otáčí zdi, velmi zajímavý klam.
La Via Volta je i pro nás záhada, je v kompletní rekonstrukci podle dostupných informací, ale jestli bude v provozu pro sezónu 2010, tak to jsme se nikde nedočetli.


WALIBI WORLD , 19.01.2010, 15:19: Reagovat:

Xpres je vystřelovačka? Super! Jedná se o podobnou vystřelovačku jako je například Desert race?? jaké má parametry?

Když není ve Walibi strašidelný zámek, co je tedy za atrakci MERLIN´S CASTLE??

A ještě mě zajímá, kam se poděla vracečka LA VIA VOLTA? Pořád ji nevidím v mapce? Někde jsem slyšel, že je v rekonstrukci? Bude v roce 2010 v provozu???


DavidHD

DavidHD , 19.01.2010, 14:48: Reagovat: (Obrázek)

Re:WALIBI WORLD:
Ahoj, volný pád Space Shot by měl mít cca 60 metrů, El Condor je stejný, jako Limit z Heide Parku, ale Xpress je uplně jiná dráha než Big Loop z Heide Parku, Xpress je hlavně vystřelovačka. A Walibi World nemá strašidelný zámek.


WALIBI WORLD , 19.01.2010, 12:03: Reagovat:

Ahoj, chci se zeptat na WALIBI WORLD. Jak velký je volný pád SPACE SHOT?

A taky mě zajímá, jestli je horská dráha XPRESS obdoba horské dráhy BIG LOOP z Heide parku? A EL CONDOR zase obdoba LIMITU??? Nebo jsou jiné?

A je ve walibi strašidelný zámek???

díky za info


VasekHD

VasekHD , 16.01.2010, 19:14: Reagovat: (Obrázek)

Připojte se do skupiny "Horské dráhy a zábavní" parky na facebooku :-)


VasekHD

VasekHD , 12.01.2010, 20:06: Reagovat: (Obrázek)

RE "Park Luneur"

Ahoj, jedná se o malý parčík nedaleko Říma který byl v roce 2008 uzavřen.


grande , 11.01.2010, 11:28: Reagovat:

AHOJ JA BUDU TENTO ROK TAKE VOLIT WALIBI DO KONCE UNORA OBJEDNAM 2MISTA...TAK SNAD BUDE DOSTATEK ZAJEMCU A VYLET SE USKUTECNI


wladim11

wladim11 , 09.01.2010, 18:29: Reagovat:

Ahoj, já jsem letos zvolil (s kámošen) Walibi World jedeme s týmem HD (tento týden to objednávám) :) a když mi to všechno vyjde, tak se podívám koncem července do Alton Towers už se strašně moc tešim, už aby bylo léto :) :)


VasekHD

VasekHD , 09.01.2010, 17:11: Reagovat:

re hoři:

Otázkou také je, jak velký je "akční radius"? :-)

Německo, Itálie, Španělsko, Holandsko, Anglie.. V každé z těchto zemí je minimáně jeden zábavní park, který by ti mohl naprosto vyhovovat.. :-)


Loupik1

Loupik1 , 08.01.2010, 17:42: Reagovat:

Re:LTG:
Jo Europa Park můžu taky jenom doporučit.. Ale vážně si dej pozor na návštěvnost.. Do hodiny by čekací fronta na Blue Fire ještě šla, ale my měli aspoň 2 a půl hodiny. To si fakt nedokážete představit... Právě proto jsme se na ní ani nedostali, což bylo jedno z největších zklamání z návštěv zábavních parků.. Letos tam ale pojedu znova takže si to pořádně vynahradím..:-))


LTG

LTG , 08.01.2010, 11:30: Reagovat: (Obrázek)

Re:hoři: tak to bych doporučoval Europa Park, kde jsou hned dva megacoastery (Blue Fire je snad nejlepší dráha na které jsem kdy jel) jen pozor na vysokou návštěvnost, která nás minule dost znechutila (čekací fronta přes hodinu je fak moc), takže doporučuju vyrazit už někdy na jaře.

No a pokud máš víc peněz, zaleť si do Anglie do Alton Towers - každá atrakce je tam něčím jedinečná a letos tam má být i novinka psychoaster Th13teen... jéé, jak rád bych se tam zas podíval :)


hoři , 08.01.2010, 08:03: Reagovat:

ahoj v létě jsem měl možnost navštívit heide psrk v německu!naprosto užásnej zážitek!letos cheme zase někam vyrazit máte nějaká doporučení?NEjlépe aprk kde je co nejvíce adrenalinových atrakcí!díky za jakekoli doporučení


Jindrous

Jindrous , 07.01.2010, 20:30: Reagovat: (Obrázek)

Počkejte si na jaro - léto, není nad to jet na dráze jen v tričku a neklepat kosu :-)))


ZuzkaR , 07.01.2010, 09:36: Reagovat:

Re:LTG: tak jsem koukala na počasí a podle jednoho serveru to vypadá, že budou -3 stupně a podle jiného dokonce -6. Tak já nevím, jestli to riskovat... Na webu Phantasialandu už o uzavření atrakcí v případě špatného počasí píšou dokonce už na titulní straně a píšou, že je zavřou pokud je teplota nižší než -5 stupňů. Je to na hraně ta předpověď :-)


LTG

LTG , 06.01.2010, 17:15: Reagovat: (Obrázek)

Ještě jsem zapomněl napsat že jsme dva, tak máme v autě ještě volná 2 - 3 místa. Benzín vychází cca tisícovku na osobu + zlevněné zimní vstupné nějakých 26 euro - to je docela levnej výlet, ne? :)


LTG

LTG , 06.01.2010, 09:49: Reagovat: (Obrázek)

Ahoj HD týme v novém roce,
abych jen nechodil na vaše skvělé stránky kvůli informacím (kterých je tu opravdu hodně!), rozhodl jsem se, že také něco přispěji...

Před vánoci jsme byli ve Phantasialandu a musím říct, že to bylo úžasné - tématické parky v zimě tedy opravdu stojí za to! Rozsvícená a zasněžená čínská čtvrť, všude zapálené ohně u kterých se hřáli návštěvníci, stánky se svařákem namísto stánků s colou - no prostě bomba :)

Celý výlet měl bohužel jednu drobnou chybičku a to, že pod -4 stupně nejezdí většina atrakcí - ani ty, u kterých je na webu napsáno "Auch im Winter für Sie geöffnet!" - Black Mamba, Colorado Adventure, Talocan dokonce ani Mystery Castle. Naštěstí jezdily alespoň Winjas a Temple of the Night Hawk a spousta dalších nehorskodráhových (super slovo :) atrakcí jako byl Feng-Ju Palace a tak dál... Mimoto přibylo i pár atrakcí, které jsou pouze pro zimní sezónu, různé show a dětské atrakce, takže nakonec jsme to ani nestihli celé projít.

No zimní sezóna končí tento víkend 9-10/1 a my máme ještě volné lístky na jeden den z minulé návštěvy...! Takže pokud by se našli nějací závisláci, kteří nevydrží čekat do dubna na znovuotevření parků, nebo prostě jen chtějí vidět zasněžený, nádherný Phantasialand a jsou ochotni přispět na benzín, napište nebo zavolejte co nejdříve na moje číslo 733 729 092 a vyrazíme!!!!

Samozřejmě musí být alespoň kolem nuly, protože znovu bez Black Mamby bych to asi neustál :)


PavelHD

PavelHD , 28.12.2009, 15:07: Reagovat: (Obrázek)

Re:Jindrous:
No já myslím, že se odpověď nabízí sama, což třeba Tour de Florida? Disney i Universal mají určitě otevřeno po celý rok, podobně jako třeba hlavní parky v Californii. Teplo zaručeno, kvalita rovněž...
Jinak v Evropě má celoročně otevřeno asi jenom Disney Paříž, ale tam už jsi byl...


Jindrous

Jindrous , 27.12.2009, 19:42: Reagovat:

Mám dotaz - je na světě nějaký zábavní park který má v tuto dobu "sezonu" a je tam teplo?Víte o něčem?Udělat si dovolenou do teplých krajin a přitom se pobavit by mohlo být zajímavé :-) Díky


DavidHD

DavidHD , 25.12.2009, 16:59: Reagovat:

Re:wladim11:
Ahoj, SBNO znamená, že dráha je uzavřena a provádí se na ní nějaká činnost, ať už vetší údržba nebo důležitější zásah. La Via Volta co víme, má mít nové vlaky a prochází velkou rekonstrukcí, takže to bohužel na novou dráhu nevypadá.


wladim11

wladim11 , 25.12.2009, 13:52: Reagovat: (Obrázek)

Ahoj, chtěl jsem se zeptat co se stalo s vracečkou ve Walibi Worldu (La Via Volta)na mapě parku je napsáno UNDER CONSTRUCTION a na rcdb.com (SBNO)
Bude tam něco new???


PavelHD

PavelHD , 13.12.2009, 18:31: Reagovat:

Re:Josef:
Taky jsme na stránkách Gardalandu žádný parkový camping nenašli a ani při našich předchozích návštěvách jsme ho neviděli ani ve skutečnosti. Nezbývá než využít služby nějakého "cizího" kempu...


Josef , 12.12.2009, 13:12: Reagovat:

Má Gardaland svuj kemp? V Europa parku jsme prijeli s karavnem, napichli se na proud, nacepovali si vodu a meli kam vylit chemicke WC atd, atd. Na ofiku strankach Gardalandu nic nemuzu najit. Neporadite... Dik


MarťulaHD , 04.12.2009, 08:52: Reagovat:

Re:grande:
taky doufám, že se pojedou i jiný výlety, než jen pořád EP a HP. Chtělo by to už nějakou změnu a myslím, že nám má Walibi i Phantasialand rozhodně co nabídnout.. :o)


grande , 01.12.2009, 13:39: Reagovat:

ZDRAVIM TAK JSEM VIDEL NABIDKU VYLETU A DOUFAM ZE SE PRIHLASI DOSTATECNY POCET DO WALIBI PARKU PARK VYPADA KVALITNE A JE TO ZMENA NEZ PORAD TRAPNE JEZDIT DO EP A HD...


Radek , 30.11.2009, 21:09: Reagovat: (Obrázek)

Re: 728
Někde jsem se dočetl, že Mirabilandia připravuje v roce 2010 něco podobného jako je atrakce Skyhawk v Cedar Pointu. Samozřejmě se ale jedná o nepotvrzenou informaci, takže nevím jestli se mám těšit nebo ne.


728 , 30.11.2009, 12:04: Reagovat:

nevíte jestli se bude stavět nějaká nová atrakce v parku Mirabilandia.děkuji za odpověd'


DavidHD

DavidHD , 24.11.2009, 20:19: Reagovat:

Re:Kuba:
Ahoj, no rádi poradíme, ale spíše je důležité, do jakého státu v USA pojedeš. Amerika je hodně velká země, takže pokud víš kam přesně, rádi doporučíme parky.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11