březen 2024

Po Út St Čt So Ne
01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<   >




Diskuze o zábavních parcích

Tato diskuze je věnovaná zábavním parkům. Zajímá Vás, kde leží parky? Kudy se tam dostat? Jaký park je nejlepší nebo který park nebyl nic moc? Který park doporučujeme nebo jen chcete nám sdělit, jak se Vám v nějakém parku líbilo? Zde máte možnost...

Aktuální hodnocení: 4,5 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.

DavidHD

DavidHD , 25.07.2009, 06:55: Reagovat:

Re:wendis:
Ahoj, tak držíme palce a těšíme se na recenzi. :-) Tým HD


PavelHD

PavelHD , 24.07.2009, 20:43: Reagovat:

Re:Artur:
Ahoj, děkujeme za nabídku, samozřejmě rádi fotky zveřejníme. Vůbec nevadí, že to není recenze, dáme je do rubriky Galerie, kde jsou fotky nejrůznějších parků nebo atrakcí, které jsme pořídili z našich cest buď my jako tým HD a nebo kdokoliv z našich příznivců nebo čtenářů. Jde o to, aby zde na stránkách bylo co nejvíc fotek, ev. recenzí, aby si každý mohl vybírat z co největšího počtu parků.
Prosím pošli fotky na email horskedrahy@centrum.cz, ještě jednou děkujeme.
P.S. Při této příležitosti znovu prosím i ostatní stálé nebo příležitostné příznivce horských drah a zábavních parků o vaše zážitky a fotky, myslím, že to všichni ocení...


Artur , 23.07.2009, 12:31: Reagovat:

Mám nějaké fotografie z Německého legolandu , kdyby byl zajem rodiče tam nedávno byli a něco nafotili bych mohl zaslat..Na nejaky článek,či recenzi to bohuzel asi neni jelikoz nejsou moc nadsenci do adrenalinovych atrakci :)


PavelHD

PavelHD , 22.07.2009, 22:10: Reagovat:

Re: Belantis
Tak v parku Belantis jsem nebyl, můžu jenom zmínit webovou adresu, pokud jste si ji již sama nenašla: www.belantis.de
Potěšující je, že jsou stránky i v češtině, i když jenom částečně...


PavelHD

PavelHD , 14.07.2009, 17:25: Reagovat:

Re:Loupik1:
Z našeho týmu jela na Katunu jen Marťula, my ostatní ještě ne, i když letos to doufám napravíme. Já osobně si myslím, že Black Mamba je super dráha nejvyšší kategorie, ale konstrukčně je stejná jako např. oba angličtí Nemesisové a třeba madridský Batman. Black Mamba je jasně poráží tématickým zapracováním, kterému se dá těžko něco vytknout. Naopak Katun je o něčem jiném, tématika tady nehraje takovou roli, boduje hlavně svými parametry a tudíž velmi adrenalinovou jízdou, která je určitě ostřejší než na Black Mambě...
Jinak pořadí oblíbenosti drah a všeho ostatního máme v rubrice "O nás" (jenom u Marťuly to musíme aktualizovat, protože teprve nedávno byla ve Phantasialandu a hodnocení Black Mamby tam ještě není). A podobné pořadí oblíbenosti najdeš i v profilech "Offline uživatelé".


Loupik1 , 14.07.2009, 15:43: Reagovat:

Otázka pro Tým HD: Vy stavíte dráhu Black Mamba před dráhu Katun.??


PavelHD

PavelHD , 12.07.2009, 17:58: Reagovat: (Obrázek)

Re: Pavel
V parku BPB jsme byli loni, ale kupodivu tyto dvě atrakce se nám vyhnuly. Oboje je něco ve stylu strašidelného zámku a platí se tam extra vstupné, není nutné to objednávat a platit přes internet, je možné to vyřídit na místě, Horror Crypt stojí libru a Pasaje del Terror 6,50 Ł. Při platbě přes internet je výhodnější cena.


pavel , 11.07.2009, 19:43: Reagovat:

Byli jste někdo v blacpool pleasure beach, atrakce pasaje del terror, nebo horror crypt. Chtěl bych o nich vědět víc informací. Četl jsem, že se tam musí dělat rezervace přes net. Díky za info


Martina , 08.07.2009, 19:03: Reagovat:

Re:Topik a DavidHD
Děkuji moc za názor, taky mi přijde divný aby byl park vyprodán, ale nedá se nic dělat koupíme až na místě, jelikož přes ten web nás to dál nepustí. Právě vzheldem k tomu že jsme se dočetli o těch školách tak určo koupíme ty fasttracky aby jsme stihli víc... snad to nebude nějaký extra extrém :-) mrzelo by mě kdyby sme nestihli to co chcem... tak moc díky za rychlý názor.


Topik

Topik , 08.07.2009, 12:12: Reagovat:

Re: Martina
Loni jsem takhle vstupenky do Thorpe Parku kupoval bez problémů, nevím už přesně, s jakým předstihem, dalo se tak ušetřit cca 7 liber. Díval jsem se na stránky TP a opravdu jsou některé termíny vyprodány, ale jedná se jen o online nákup vstupenek, park určitě nebude uzavřený z důvodu vysoké návštěvy, pouze bude nutné lístky zakoupit u pokladny. Na jejich webu je pouze upozornění, že ve všední dny v době od 3. do 20. července budou pravděpodobně velmi vysoké návštěvy (díky školám).


DavidHD

DavidHD , 08.07.2009, 01:24: Reagovat:

Re:Martina:
Ahoj, osobně si myslím, že jde spíše o nějakou dočasnou chybu, než o to, že je park vyprodán. Ještě jsem se s tím nesetkal, aby do parku nepouštěli z důvodu vysoké návštěvy. A co se týče Fast tracku, určitě se vyplatí, pokud je v parku hodně lidí, ale je potřeba zjistit, na jaké atrakce funguje a kolikrát atd.


Martina , 08.07.2009, 01:08: Reagovat:

Ahoj, potřebuji poradit, když koukám na thorpe park v Anglii a pokouším se koupit ticket online tak to ukazuje můj termín 14tého jako Sold out/Unavailable. To znamená že je ten park vyprodaný na ten den? nebo nerozumíte tomu někdo? to kdybych tam přijela tak by mě tam nepustili nebo co? nebo to je jen pozdě na to to rezervovat přes net? díky za odpověď. p.s. vyplatí se pro jistotu koupit fast track lístek za 9 liber aby jsme na vybrané horské dráhy mohli přednostně? díky za info.


Martina , 07.07.2009, 11:12: Reagovat:

Re:Celli: Ahoj, díky za info, znamenáto že jste stihli za celej den jen těch zminovaných asi 5 atrakcí? to je dost málo no :( a co 4D kino byli jste? mám ted nějak obavy jestli se nám to teda vůbec vyplatí...


Celli , 03.07.2009, 17:47: Reagovat:

Zdravím, před pár dny jsem si udělal výlet z Londýna do THORPE PARKU, tak můžu přispět pár postřehy :-) Co se týče dopravy, není žádný problém. My jeli z Waterloo do Stainesu, u jehož malého nádraží pořád krouží autobusy, které míří do parku. Překvapilo mě jen, že park nemá autobusy zdarma. TP Express vyjde na 3 libry. Zpátky jsme ale skočili do jinýho busu, kterej sice staví pár minut chůze od vlakovýho nádraží, ale vyjde na 50 centů. Teď k samotnýmu parku, pověst "velmi navštěvovaného parku" se k mému velkému smutku vyplnila, a to i když jsme zvolili všední den. Na všechny "highlighty" se stála minimálně hodinová fronta, na Saw jako na novinku jsme čekali dokonce hoďky dvě. Za celý den jsme kromě Saw stihli Colossus, Slammer, Stealth a Rush. Čekání se vyhnout nedá, tak bych jen doporučil vyrazit opravdu ráno a krátce před zavíračkou skočit ještě do nějaký fronty. Nám takhle zaterasili vchod těsně před nosem a nešlo s nima hnout. Ani řeči o tom, jak jsme z daleka nepomohli :-) Teď ale trochu pozitivně - atrakce jsou skvělý! Myslim si, že v Thorpe Parku mají výbornou kolekci horských drah i flat rides. Ještě bych doporučil koupit si "bezednej kelímek" na soft drinks. Vyjde na necelých 5 liber a jde ho naplnit na vybraných místech v parku. Při naší návštěvě bylo kolem třiceti stupňů a úplně jasno, takže jsme to bohatě využili :-)


Loupik1 , 02.07.2009, 10:37: Reagovat:

Proč vůbec Mirabilandia vyřadila atrakci Evolution.? Myslím si, že je to dobrá, adrenalinová atrakce...


VasekHD

VasekHD , 01.07.2009, 16:07: Reagovat: (Obrázek)

RE Katapult v Mirabilandii
Zpracování a bezpečnosti bych se ani v nejmenším neobával. Dráha spíše nemá možnost nabídnout takový prožitek, jako mnohé dráhy postavené za posledních pár desítek let.. I když tomuhle se snad ani horská dráha říkat nedá, to je spíše taková centryfuga :-) V době, kdy se parky předhánějí kdo bude mít vyšší, rychlejší, zajímavější atd.. dráhu, staví megacoastery, zvyšují počty loopingů a staví dráhy takzvané 4té dimenze postaví Mirabilandia tohodle šmudlu :-) Možná bych to i viděl na nějaký levný odkup vyřazené dráhy a pokus "buď a nebo", stejně jako se kdysi z Mirabilandie přesunula atrakce Evolution, která nyní funguje v Six Flags Great Adventure. Každopádně Katapult bych si v roce 2006 (rok, kdy v provozu) spíše dokázal představit někde na Matějské, v Prateru nebo jiné pouti, než v parku jako je Mirabilandia :-)


Martina , 30.06.2009, 18:20: Reagovat:

Re:DavidHD:
fajn děkuji za radu, budem ještě dlouho váhat :-) jak je na tom 4D kino v thorpe parku? je podobné jako v europaparku? zatím díkys a mějte se...


DavidHD

DavidHD , 30.06.2009, 15:05: Reagovat: (Obrázek)

Re:Martina:
Ahoj, no abych pravdu řekl, to je dost těžká otázka, pokud oba parky budou zaplněny, větší šance na užití je nejspíš v Thorpe Parku, je oproti Altonu malý. Každopádně v Thorpe Parku volný pád nepatří mezi nejlepší, takže kvůli němu bych nevolil. V obou parcích jsou výborné dráhy a dá se říci, že uplně rozdílné kromě Nemesis a Nemesis Inferno. Takže vybrat mezi těmito parky opravdu není lehké, mně osobně se líbil více Alton Towers, ale pokud by odpovídal Pavel HD, ten by doporučil Thorpe Park. Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv, nebudete zklamaní z žádného z nich a pokud plánujete i příští rok navštívit nějaký anglický park, tak letos navštivte Thorpe Park, jelikož v příštím roce se bude stavět nová horská dráha v Alton Towers.


Martina , 30.06.2009, 14:22: Reagovat:

ahoj, můžu Vás požádat o radu, který park byste zvolili? Chcem do Anglie a chcem tam navštívit buď alton nebo thorpe, jenže si neumíme vybrat. Máme na to jen jeden den, tak se obávám že alton bymse nestihli, jenže zase o něm píše že je v anglii nejlepší, trochu ale dávám přednost thorpe parku jelikož je tam i 4d kino a volný pád... chceme co nejvíc adrenalinu, dejte prosím vědět kterej byste nám doporučili navštívit. Kde horské dráhy stojí víc za návštěvu...děkuju moc.


VasekHD

VasekHD , 29.06.2009, 22:05: Reagovat: (Obrázek)

RE Katapult v Mirabilandii

Myslím, že je to tím, že postavit Katapult (výrobce Schwarzkopf) v roce 2006 bylo velké šlápnutí vedle.. Dráha této konstrukce už má dobu své největší slávy pár desítek let za sebou.. Při konkurenci loopingového Katunu a v té době (dnes již zbourané) dřevěnky Sierra Tonante pravděpodobně neměl "namlsaným" návštěvníkům takřka nic nabídnout.. :-)


728 , 29.06.2009, 11:46: Reagovat:

byl sem v roku 20006 v mirabilandii a novinka tam byl katapult.jenže další rok sem byl na webových stránkách a uš tam nebyl ja.Nevýte jaký byl důvod???????


DavidHD

DavidHD , 21.06.2009, 16:34: Reagovat:

Re:Jeza:
V Ohiu je spousta parků, ale bohužel všechny malé, je tam akorát Cedar Point a Kings Island. Jinak nic zajímavého.


Jeza , 21.06.2009, 10:49: Reagovat:

kdyz jste teda plánovali Tour de Ohio, jaké další parky jsou poblíš Cedar Point které stojí za návštěvu??


Loupik1

Loupik1 , 21.06.2009, 08:45: Reagovat: (Obrázek)

V pátek jsem se vrátil z Europa Parku.. Bylo to tam úžasný, všechno bylo dokonalý.. Počasí nám vyšlo až moc, bylo velký vedro. Jinak ubytování v Tipi villiage bylo taky super. Jediný problém, kterého jsem se obával, byly dlooouhé fronty..!! Dalo se to ale nestihli jsme vše co jsme chtěli...
Jinak Europa Park je skvělý park a určitě se tam chci co nejdřív vrátit.. Všem ho moc doporučuju.. Na své si přijdou všechny věkové kategorie..


DavidHD

DavidHD , 20.06.2009, 05:10: Reagovat: (Obrázek)

Re:Jeza:
Ahoj, bohužel nemáme zkušenost se Cedar Pointem, ale původně měla být letošní Tour de ... né Italy, ale Tour de Ohio. Chtěli jsme letět v září, v náš oblíbený měsíc, ale vše ztroskotalo tím, že jsme zjistili, že Cedar Point a Kings Island má pro tento rok od září otevřeno už jen víkendy. Takže kvůli tomu to bylo zrušené, pravděpodobně o víkendu tam bude vysoká návštěvnost. Chce to zjistit prázdniny, ale momentálně netušíme...
S pozdravem David HD


Jeza , 19.06.2009, 20:38: Reagovat:

Nemate někdo nahodou zkušenosti s parky v USA konkretne Cedar Point a jeho návštěvnost přes prázdniny jestli je celý rok plný nebo jeslti je třeba v září trochu volnější než třeba koncem srpna?? diky


MarťulaHD , 17.06.2009, 13:57: Reagovat:

GARDALAND

Stejnou nabídku na výhodnou cenu vstupného má i druhý italský zábavní park Gardaland.
Pokud si koupíte 2 vstupenky, třetí je grátis..
akce trvá až do 30.6.2009


MarťulaHD , 17.06.2009, 07:52: Reagovat:

MIRABILANDIA:

Podle informací by měla novinka - vystřelovací horská dráha Ispeed otevřít již tuto sobotu - 20.6.2009.

Kromě toho nabízí v červnu Mirabilandia akci - slevu na vstupném. Když tedy koupíte 2 vstupenky do parku, třetí dostanete grátis.. :)


MarťulaHD , 17.06.2009, 07:37: Reagovat:

Re JVDB:
za recenzi budeme určitě moc rádi..


MarťulaHD , 17.06.2009, 07:36: Reagovat:

Re:Loupik1:
ahoj Honzi, tak si to tam užij, ať máte pěkný počasí a co nejmenší fronty.. vždyť víš.. a pak písni, jaký to bylo.. jsem zvědavá.. budu ti držet pěsti..


JVDB , 17.06.2009, 00:11: Reagovat:

Loupiku, přeji ti hezké počasí a co nejmenší fronty. Mi jsme tam byli minulý čtvrtek a pátek, a lidí jako smetí a to hlavně ten pátek. Fronty ve čtvrtek v průměru 20 min v pátek 40 min, mimo Silver a Blufire kde to bylo 60 -90 minut.
Určitě sem hodím menší recenzi.


Loupik1 , 16.06.2009, 18:21: Reagovat:

Tak zejtra jedu do Europa Parku... Strašně moc se těšim.. Doufám, že bude hezky a hlavně že nebudou FRONTY..!! Až se vrátim,, určitě napíšu jak bylo...


wladim11

wladim11 , 12.06.2009, 17:34: Reagovat: (Obrázek)

ANO, do Heide parku se jede :D
Heide Park 10.8.2009 - Výlet se uskuteční, v autobuse jsou ještě volná místa. Pro případné opozdilce a zájemce o tento výlet, nás kontaktujte emailem na horskedrahy@centrum.cz !!!
Já jedu také do Heideparku s týmem HD :)


wladim11

wladim11 , 11.06.2009, 17:29: Reagovat: (Obrázek)

Informace o Sreamu jsou z Heide-park.de

Postaven: 2003
Výrobce: Intamin
Počet sedadel: 40
Jízda: 77 vteřin
Maximální výška věže: 103 m
Výška pádu: 71 m
Maximální rychlost: 98,3 km/h


PavelHD

PavelHD , 08.06.2009, 22:36: Reagovat:

Re:wladim11:
Taky doufáme, že se pojede, zbývá maličkost: aby ti, kteří se rezervovali, zaplatili zálohu (všichni).


wladim11

wladim11 , 08.06.2009, 19:19: Reagovat: (Obrázek)

Tak jak to vypadá s výletem do Heide parku???
Dnes jsem zaplatil zálohu, tak doufám, že se pojede.


MarťulaHD , 08.06.2009, 14:22: Reagovat:

Re:silv:
park bych určitě navštívila. Pokud jsi byl jen v Práteru, tak myslím, že skoro každý park bude lepší :) Už jen kvůli parkové úpravě, jednotnému vstupnému u vstupní brány a poté vstup na libovolné atrakce.. horské dráhy, vodní dráhy.. atd.
http://www.gronalund.com/www/lib/files/pdf/karta_parkfolder_2009.pdf


silv , 08.06.2009, 13:43: Reagovat:

Chci se zeptat, jestli jste někdo byli v zábavním parku ve Stockholm Gröna Lund? Chystám se do Stockholmu a tak bych do toho parku zaskočil, ale nikde jsem nenašel nějaké reference jaký vlastně je. Já můžu porovnávat pouze s Vídeňským Pratrem, kde jsem byl, tak jestli to můžete srovnat s nim.


wendis , 08.06.2009, 00:30: Reagovat:

Re:Radek:
Tak to je mazec:-D,neměli by jsme jim do těch novin něco napsat?třeba by tu paní redaktorku vyrazily :-D


Radek , 07.06.2009, 21:29: Reagovat: (Obrázek)

re: VašekHD
Paní redaktorka zřejmě při překladu některého zahraničního zdroje přehlédla fakt, že atrakce Wild Mouse (Wilde Maus) byla sice součástí jakéhosi předchůdce Europaparku, ač na jiném místě než stojí EP dnes. A byla dokonce i nejoblíbenějsí atrakcí. Avšak bylo to již v roce 1951. Pro znalého působí tedy opravdu úsměvně, když někdo řadí tuhle průkopnici horských drah, ze které se dochovalo již jen pár černobílých fotografií před takové dráhy, jako je Silverstar či Bluefire. Já například narazil nedávno v jednom katalogu cestovní kanceláře na popis Europaparku. A dozvěděl jsem se velmi zajímavé věci. Například, že hlavním lákadlem parku je volný pád a ruské kolo a že si v parku můžeme vyzkoušet třeba freesbee. Takže s tou informovaností je to vážne bída.


VasekHD

VasekHD , 07.06.2009, 18:18: Reagovat:

http://www.novinky.cz/cestovani/170471-evropske-zabavni-parky-oteviraji-brany-lakaji-na-atrakce-i-adrenalin.html

Nechápu, jak někdo (Karolina Zarzycká - novinky.cz) kdo si říká novinář, nebo redaktor nebo nevím jak může vytvořit tak ubohý a nesmyslný článek jako je tohle a prezentovat ho na veřejnosti..

Mimojiné, kdyby tato žena měla alespoň minimum informací, které se dají sehnat na internetu během několika minut, tak by jistě věděla, že v Europa parku není žádná dráha Wild Mouse a co je překvapivější rozhodně není ani nejoblíbenější z celého parku jak píše..

Pak není divu, že informovanost lidí v ČR co se týká zábavních parků je taková jaká je, když člověk který se snaží přinést nějaké informace ani netuší o čem vlastně píše...

VašekHD


PavelHD

PavelHD , 06.06.2009, 16:18: Reagovat:

Re:Axtin:
Výlet do Phantasialandu jsme pořádali my (1.7.), bohužel musel být pro malý zájem zrušen. Někteří zájemci po zarezervování nezaplatili zálohu, někdo se začal o výlet zajímat až dávno po uzávěrce, kterou jsme ještě o 14 dní posunuli. Je to škoda, park je to určitě velmi hezký.


wendis , 06.06.2009, 14:35: Reagovat:

Re:MarťulaHD:
Holiday park je dobrej a dráha Ge force...tu miluju a na nádobí mám myčku :-D
Akorát jsme v Holiday parku byli loni poprvý a udělaly jsme největší chybu co se na výletě může stát,zapoměly jsme nabíječku na baterky do auta takže máme jen malinko fotek a pák nám zdechnul foták....ale letos to všechno nafotim a něco sepíšu :-)


MarťulaHD , 06.06.2009, 14:04: Reagovat:

Re:wendis:
jsem moc ráda za tvý recenze, alespoň se tu něco děje..:) Alespoň nějaká výhoda tvé angíny:))))
... kde že jsi to ještě byl? holiday, holiday!!!!:)))
P.S. nadobí máš umyté??? :o)


MarťulaHD , 05.06.2009, 13:01: Reagovat:

Re:wendis:
a ještě by jsi mohl vyplnit ve své registraci na stránkách, kde všude jsi byl.. :) jaká dráha je nej atd atd.. :)


MarťulaHD , 05.06.2009, 12:59: Reagovat:

Re:wendis:
no jasný, klidně se k nám někdy přidej.. ráda poznám nové lidi.. :)
jinak to je super, že máš teď čas napsat nějaké ty recenze.. když už máš tu angínu. :)aspoň se nenudíš a nám tím uděláš radost:)


wendis , 05.06.2009, 12:03: Reagovat:

Re:MarťulaHD:
Vůbec nemáte za co děkovat zase tolik jsem toho neudělal,ale u mě hlavně záleží na čase,ted doma chcípám s angínou co jsem si přivezl z parků,takže je času dost,jinak máme malou firmu a práce je hodně takže toho času tolik neni ale budu se snažit ještě něco sesmolit,vybral jsem některý fotky z Heide parku takže za chvilku to máte v mejlu,ještě napíšu nějakou tu mojí charakteristiku :-)Jak už jsem psal tak my jezdíme vždy sami ale asi někdy s vámi pojedu na výlet abych vás poznal :-)zatim zdarec W.


MarťulaHD , 05.06.2009, 10:04: Reagovat:

Re:wendis:
kdyby bylo víc takových jako ty, to by bylo super! Lidi sice jezdí do parků, ale jen málo z nich se podělí o své zážiky, zkusenosti, dojmy..takže opravdu uvítáme každý příspěvek.. treba to pomuze jinym v rozhodnuti do ktereho parku jet, na co si dat pozor.. atd.
ještě jednou moc DÍKY


MarťulaHD , 05.06.2009, 09:30: Reagovat:

Re:wendis:
píšeš, že jezdíš každý rok do 5 parků.. tak pokud máš materiály ze všech, kde jsi byl můžeš něco opět napsat a poslat.. (nevadí, když o tom parku je tu již zmíněno) uvítáme každý příspěvek a aktualitu od vás a jsme za to moc rádi...


wendis , 05.06.2009, 08:27: Reagovat:

Re:MarťulaHD:
paráda tak se povedlo,pokud budete potřebovat pomoct tak stačí napsat,jsem k dispozici :-)


MarťulaHD , 04.06.2009, 13:48: Reagovat:

Re:wendis:
tak nám pošli svoji recenzi na Hansa park, přidej fotky a posli na náš e-mail... určitě ji zveřejníme


Axtin , 04.06.2009, 09:31: Reagovat:

MarťulaHD: napsala bys mi prosím na email: axtin@illusion-pictures.cz nebo ICQ: 145658310 taky seznam těch zájezdů, co jsi našla? Já nenašel skoro nic a rozhodně ne dvoudenní zájezd do Europaparku. Nejvíc mě mrzí, že nikdo nepořádá zájezd do Phantasialandu. Alespoň jsem na něj nenarazil.

Díky moc


wendis , 03.06.2009, 19:38: Reagovat:

Zdravim všechny,mám velkej dotaz na administrátory těchto stránek,pčo neni v nabídce prohlídky zábavních parků Hansa park v německu..??Každej rok tam s mojí bandou jezdíme a fakt stojí za návštěvu a na tomhle skvělym webu by si taky zasloužit své místo,ne?Pokud by byl zájem můžu poskytnout tunu materiálu co se fotek a videí týče z tohoto parku.Pokud je tenhle dotaz fádní tak to smažte,ale myslim že by tu mohl mít své místo.
Každej rok jezdíme do pěti parků Hansapark nevyjímaje a je to super 1.6.09 jsme tam byli a nová dráha Fluch von novgorod je mazec,tak mi kdyžtak napište mejla pokud s tim hodláte něco udělat,moc vás všechny zdravím a zdar tomuhle webu,
S pozdravem Wendis
mejl je Wendis5@seznam.cz


MarťulaHD , 02.06.2009, 14:21: Reagovat:

Re:wladim11:
uzávěrka je 10.6. poté se rozhodne, zda se výlet uskuteční. Proto vyzýváme všechny, kteří mají opravdový zájem do Heide parku jet, ať se přihlásí nejpozději do termínu uzávěrky. Důležité je také zaplatit zálohu, čímž potvrdíte svůj opravdový zájem.


wladim11

wladim11 , 01.06.2009, 19:36: Reagovat: (Obrázek)

Ahoj, tak jak to vypadá s výletem do Heide parku??? Doufám, že se pojede, už se moc, moc těším. :-D
Dobré stránky o horských drahách:
http://www.e-coasters.eu/parcs--de.html


Loupik1 , 01.06.2009, 13:21: Reagovat:

Souhlasím... Také bych chtěl dostat takový dárek.. I když já ho vlastně dostal.. Ale k Vánocům.. Jinak do EP pojedu taky už za 2 týdny.. Moc se těším.. Uvítám všechny rady a zkušenosti, které máte s tímto parkem. Až se vrátím, tak napíšu jak bylo..


MarťulaHD , 01.06.2009, 12:37: Reagovat:

Re:evelinka:
vstup se platí jen jedenkrát a poté máš všechny atrakce v ceně. Když se podíváš na internetu do vyhledávače, určitě najdeš i jiné CK, které tam jedou v létě.. našla jsem výlety i na dva dny do EP s ubytováním atd. Jen většinou jezdí o víkendech, kdy bývá v parku poměrně dost lidí..


evelinka , 01.06.2009, 12:32: Reagovat:

děkuju asi jsem se rozhodla pro ten europapark jsem koukala že další výlet je až na září?nevíš jestli ještě nekdo tyto výlety nepořáda na dřív?díky taky jsem se chtela zeptat..atrakce se platí nebo je vstup a pak atrakce gratis


MarťulaHD , 01.06.2009, 12:19: Reagovat:

Re:evelínka:
záleží, jestli by to mělo být v Německu nebo může být třeba i Itálie.. atd..co se týče atrakcí určitě je nejlepším parkem právě Europapark. Nabízí velké množství nejen horských drah, ale i vodních, 4D kino atd.. obrovským lákadlem je mega dráha Silver Star nebo letošní novinka vystřelovací horská dráha Blue fire.. v Německu jsou i další dobré parky jako například Phantasialand nebo Heide park..
kdybys chtěla raději do Itálie, tak ti doporučím zábavní park Mirabilandia. Letos chystá novinku - vystřelovačku Ispeed. A má nejlepší zavěšenou horskou dráhu v Evropě KATUN. Takže já bych asi spojila výročí s dovolenou u moře v Itálii - (jak to děláme každý rok) co nejblíže městu Ravenna a jako bonus si zajdeme na dva dny do Mirabilandie (protože je tam výhoda, že vstup je druhý den zdarma).. a cenove to vyjde asi pomalu nastejno jako jen na vikend jen do Europaparku v Německu s tím, že budeš ještě týden u moře..
kdyby tě ještě něco zajímalo, klidně se ptej...:)


MarťulaHD , 01.06.2009, 12:11: Reagovat:

re Seppper:
termíny jsou vždy vybrané tak, aby bylo v parku co nejméně lidí. Tedy všední den, nejlépe pondělí.. hlavně, aby nebyly žádné prázdniny nebo státní svátky v Německu ani v okolních zemích (v Německu nemají letní prázdniny červenec srpen jako u nás).A co jsem zatím zažila, tak v Heide parku nebývá takový počet lidí jako v Europaparku... určitě potvrdí ti, co byli s náma v květnu v EP,že lepší termín být vybrán (co se týče návštěvnosti) opravdu nemohl!!!


evelínka , 01.06.2009, 12:10: Reagovat:

chtěla bych dát přítelovi k výročí výlet do parku mužete mi poradit nejlepší park..cenově dostupný??díky


Seppper , 01.06.2009, 11:04: Reagovat:

Ten Heide Park by me lakal ale bojim se toho, ze je to o prazdninach, takze radsi vyrazime s kamaradama po prazdninach autem na vikend.


wladim11

wladim11 , 19.05.2009, 20:16: Reagovat: (Obrázek)

Já letos jedu s týmem HD do Heide parku, teda jestli se pojede. A na 100% letím se sestřenicí za strejdou do Anglie (Manchester) a navštívíme park Alton Towers. Nejvíce se těším na Nemesis, Oblivion, Rita - Queen of Speet, Air, Spinball Whizzer, atd.


MarťulaHD , 19.05.2009, 10:19: Reagovat:

plně souhlasím s Loupikem
hlavně, aby se výlety uskutečnily.. nic nemrzí víc, jak když se někam těšíte a pak se nejede:(

já bych asi taky ze všeho nejraději jela do Alton Tower a do Thorpe parku.. a kdybych se vešla do 5tis za výlet, tak by to bylo skvělý :)


Loupik1

Loupik1 , 19.05.2009, 08:59: Reagovat:

Chtělo by to tu diskuzi nějak oživit... Napište, kam byste chtěli s týmem HD příští rok (nebo prostě v budoucnu...) jet a kolik byste za to byli ochotni zaplatit..

Já bych se určitě chtěl někdy podívat do anglického parku Alton Tower... Myslím si že je to kvalitní park a má mnoho dobrých atrakcí.. Dále bych zvolil Thorpe Park, také kvalitní... Potom bych chtěl navštívit italský Gardaland a určitě někdy v budoucnu i Phantasialand, který dostal řadu ocenění...
No a kolik za to dát, v tom se moc nevyznám takže to bych nechal na týmu HD...:-)
Hlavně aby se na výlety přihlásilo a zaplatilo dost lidí jinak to nemá cenu..


MarťulaHD , 18.05.2009, 07:55: Reagovat:

re Eldorado:
taky jsem se tam moc těšila. Ale můžeme poděkovat těm, kteří se přihlásí po uzávěrce a nakonec nejsou schopni zaplatit zálohu!!! Bohužel tím zkazí výlet nám všem :(


Eldorado , 16.05.2009, 20:25: Reagovat:

To je v haji, ze vylet do Phantasialandu je zrusenej.


Borek , 15.05.2009, 18:55: Reagovat:

Dnes jsem přihlásil 5 lidí na výlet do Heide Parku.


MarťulaHD , 15.05.2009, 07:37: Reagovat:

re wladim11:
s výletem do Heide parku to vypadá momentálně ještě hůř jak s výletem do Phantasialandu. Proto je lepší, aby se zájemci přihlásili co nejdříve. Nikoliv až po uzávěrce, která je rozhodující pro realizaci či zrušení zájezdu.


wladim11

wladim11 , 14.05.2009, 20:15: Reagovat: (Obrázek)

Když už jsme u toho, jaký je zájem o výlet do Heide parku??? Já s mým kamarádem chceme jet. Už se moc těšíme, výlet rezervujeme koncem května. Abych nezapomněl, HP má novou mapu: http://www2.heide-park.de/index.php?id=37


MarťulaHD , 14.05.2009, 07:59: Reagovat:

Phantasialand
kdo máte tedy opravdový zájem o výlet do jednoho z nejlepších německých zábavních parků - tedy do Phantasialandu, máte poslední možnost. Konečná uzávěrka je již zítra 15.5.2009. Rovněž prosím o zaplacení zálohy, aby se vaše přihláška stala závaznou a výlet se nemusel zrušit.
Těším se na vás na dalším výletě!


PavelHD

PavelHD , 13.05.2009, 22:42: Reagovat:

Re:Eldorado: Výlet do Phantasialandu
Uzávěrka byla 1. května, zájem byl malý, tak to vypadalo na zrušení. Krátce po uzávěrce se najednou objevilo několik rezervací, tak proto jsme uzávěrku posunuli až na 15. května, aby se nashromáždil takový počet lidí, aby se mohlo jet. Bohužel ale do této chvíle někteří zájemci s rezervací nezaplatili zálohu, tudíž jejich rezervace není závazná... Takže v pátek 15. května padne definitivní verdikt, ale je to opravdu závislé jenom na tom, zda tito zájemci potvrdí svůj zájem zaplacením zálohy do termínu prodloužené uzávěrky.


Eldorado , 13.05.2009, 15:13: Reagovat:

Tak jak to bude s tim vyletem do Phantasialandu? Uskutecni se vubec? Chtelo by to nejake informace. Diky


Eduardo , 13.05.2009, 11:37: Reagovat:

Zdravím všechny. Pondělní výlet do Europaparku byl fakt suprovej. Počasí zezačátku nevypadalo moc růžově, ale do otvíračky už bylo ok, pak už bylo přesně takové, jaké by mělo být v zabavním parku;) Minimální návštěvnost a žádné čekací doby - kdo by to v EP čekal?!:) Myslím, že tohle "HDáci" opravdu vychytali...lidi, nemohli jste vybrat lepší datum!! Stihli jsme Silver Star 4x a ostatní taky víc jak jednou..bomba!:) Cestovní kanceláře a jejich výlety o víkendech asi nejsou to pravý na výlet do parku, kdy je tam hlava na hlavě..ty fronty nepřidaj k nejlepšímu dojmu. Takže děkuji týmu HD za skvělej výlet, jestli ještě někam pojedu (což asi na 100%), určitě s váma...;)


VolodaQ

VolodaQ , 12.05.2009, 20:49: Reagovat:

jo díky, uvidí se jak to vyjde, jinak Kassandru znam už z loňska... :DDD , né, že by z ní bylo uplně špatně, ale tvářili jsme se zajímavě když jsme vyšli:D


beny , 12.05.2009, 20:23: Reagovat:

Re:VolodaQ:
My jsme postupovali podobně, jak píše Marťula, jen s tím rozdílem, že jsme nešli hned na Silver Star, ale "rozhýbali" jsme se na Eurosatu, Poseidonu a Pegasusu, pak jsme se teprve odvážili jít na Silver Star. Jinak co se týče Blue Fireu, tak jsme z něho byli nadšený. Máte se na co těšit:)


MarťulaHD , 12.05.2009, 19:31: Reagovat:

Re:VolodaQ:
včera jsme šli podle plánu co jsme meli vymyšlený, kdyby bylo v parku plno - takže první na SilverStar a poté na dráhy, které pojmou co nejmenší počet lidí a bývají největší fronty. Takže na Matterhorn - Blitz, bobovou dráhu, Poseidon. Poté jsme zjistili, že je park prázdný a že fronty opravdu už nebudou.. takže jsme pokračovali dle atrakcí co byli po cestě - Fluch der Kassandra (což jsme neměli dělat, většině bylo totiž z této atrakce špatně), Pegasus a dále na ostatní vodní atrakce.. Blue fire jsme si nechali skoro až na konec a opravdu stála za to.
Ale co jsem zjistila po otevření parku, tak hodně lidí šlo první hned na konec parku na Blue fire.. takže na předních atrakcích bylo volno.
Ale je to vážně o štěstí, vystihnout dobrý termín návštěvy parku.


VolodaQ

VolodaQ , 12.05.2009, 19:09: Reagovat:

čau, můžu se zeptat na system procházení Europaparku?(odkud kam)už jsem to tady jednou řešil, ale ted můžete čerpat s pondělního výletu :-DDD, a já pak můžu za čtrnáct dní čerpat z vašich zkušeností :o)


MarťulaHD , 12.05.2009, 18:16: Reagovat:

Re:Bax:
Tak jaký park to nakonec vyhrál? Po včerejším vydařeném výletě do Europaparku bych asi raději jela opět tam. I když Heide je také skvělý park a čekací doby v něm nejsou tak velké jako právě u Europaparku. Ale po včerejším výletě vím, že je to vážně o štěstí a také o tom si vybrat nejlepší termín návštěvy parku. Aby nebyly v Německu a okolních státech prázdniny nebo víkend.
A počasí? Pořád hlásí v Europaparku déšť a naštěstí nepršelo. I když ráno to nevypadalo dobře.. naštěstí se obloha protrhala a dokonce bylo teplo tak, že jsme nejčastěji jezdili na vodních atrakcích.
Ale doufám ať už jedete kdekoliv, že si výlet užijete stejně tak, jako včera my.


Loupik1 , 12.05.2009, 16:54: Reagovat:

Re:Bax:
Jo ten byl suprovej.. Byli jsem spokojený.. I se snídaní..


Martina , 12.05.2009, 16:33: Reagovat:

Re:179.kytička:
všichni ti doporučují jen Europapark nebo Heide park, já bych ti doporučila navštívit něměcký zábavní park Phantasialand. Letos vyhrál ocenění jako nejlepší něměcký zábavní park a to hned v mnoha oceněních. Má spoustu dobrých atrakcí a je nádherně tématicky upraven. Určitě stojí za návštěvu. U nás do něj bohužel žádná CK nejezdí, ale můžeš jet třeba právě s týmem HD, který tento výlet pořádá již začátkem prázdnin. Uzávěrka na tento výlet je již 15.5. |Kromě Europaparku a Heide parku jak píšeš nabízejí CK třeba zábavní park Gardaland v Itálii.. ale nedoporučuji jezdit na výlety do takových parků s cestovními kancelářemi. Žádná CK nemá s výletama do zábavních parků zkušenosti právě jako tým HD, kterému jsou zábavní zároveň parky koníčkem. Když se podíváš třeba na nabídku výletů do Europaparku s každou CK, tak tam jezdí vždy víkendy, což je úplný nesmysl. Europapark patří k nejvíce navštěvovaným parkům a tudíž jsou tam o prázdninách a víkendech obrovské fronty, kdy na jednu atrakci můžeš čekat i 45 minut. A věř mi, že neotráví nic víc, než čekací doby a to, že za ten den nestihneš všechny atrakce, které máš v plánu. Naopak tým HD pořádá výlety tak, aby to bylo ve všední dny a nebyly v Německu a v okolních státech žádné prázdniny a my si mohli park co nejlépe užít.


Bax , 12.05.2009, 11:51: Reagovat:

tak nakonec vyhral Heide park, melo by tam byt hezky, dole stale prsi :-(
a byla spokojenost v Holiday camp?


Loupik1 , 12.05.2009, 07:17: Reagovat:

Re:Bax:
V Heide Parku jsem byl a můžu ho jen doporučit.. Byl staršně moc velký, hezky upravený, mnoho atrakcích, které se dají stihnout za jeden den.. Navíc Colossos, Desert Race a další kvalitní dráhy.. Žádné fronty..!
Můžeš je koupit jak na místě nebo online.. Je to asi jedno.. My minule objednávali ubytování v Holiday Campu a vstupenky přes internet..


Loupik1 , 11.05.2009, 19:07: Reagovat:

Re:Bax:
Kinedryl je hloupost..!! Zaprvé nepomůže a zadruhé je úplně zbytečný...! Na horských dráhách se špatně nedělá.. Může se udělat špatně na centrifuze, na Top Spinu atd. ale ani z loopingové dráhy se špatně nedělá..
Nicméně Silver Star vyzkoušej.. Je to lákadlo parku.
Já bych na takovou atrakci šel na začátku i na konci (prostě vícekrát) ale v Europa parku bych radši šel jako první třeba na Poseidon a ny ty atrakce, na kterých se tvoří dlouhé fronty..

Na přespání využij buď hotel nebo levnější ubytování v Tipi Viliage.. Tam budeme v červnu taky přespávat..

Pokud bys měl další dotazy, tak sem napiš a vyslechni si i názor někoho jiného.



Bax , 11.05.2009, 13:18: Reagovat:

Dobry den, jelikoz poprve jedeme do zabavniho parku, rad bych se zeptal na par veci, a predem dekuji vsem za odpoved, rady a tipy.

Ve stredu (13.5)jsme si naplanovali vylet do Europa - parku, ted ale nakonec nevim jestli pojedeme jelikoz ma podle predpovedi prset :-(

Co by jste doporucovali si pribalit do batusku z vlastnich skusenosti?

Jsem na horských drahach vicemene zacatecni-srab ale chystame se na Silver star, co rikate na kinedryl, pomuze?
-je lepsi jit na zacatku na takovou tu atrakci nebo redeji az jako na posledni?

Radi bychom tam prez noc prespali. Mate zkusenosti s ubytovanim v okoli parku.Je zde nejake levne ubytovani. Je dobre si rezervovat jiz rano, nebo staci se ubytovat az vecer?

Dekuji jeste jednou


Loupik1 , 10.05.2009, 18:34: Reagovat:

Re:179.kytička:
Já bych jednoznačně jel buď do Europa parku nebo do Heide parku... Jsou to jedny z nej parků v Německu, Plno adrenalinových atrakcí, hezká parková úprava atd.


bella , 10.05.2009, 18:03: Reagovat:

Re:179.kytička: gratuluju ke kulatinám! myslím že je těžký ti radit,ale určo nějakej zájezd zkus,stojí to zato a zvlášt když to za tebe někdo zahákuje že.a hlavně si to užij!!! papa


179.kytička , 10.05.2009, 17:15: Reagovat:

ahojík, tyhle stránky jsou jedny z mých nejoblíbenějších,letos si přeju ke kulatým narozkám zájezd do německých parků,našla jsem v cestovkách -legoland,europapark,heide park a freizeit land,cenově je to podobný,no zatím jsem absolvovala jen matějskou,tak se nějak nemůžu rozhodnout kam,fotky mam zkouknutý,tak co nějakou radu pro mou maličkost,díky a pa


VasekHD

VasekHD , 09.05.2009, 16:13: Reagovat: (Obrázek)

Ahoj Martine,
je to tak, před branami parku dostaneš do ruky vstupenky, projdeš turnikety a dále jsou veškeré atrakce již v ceně.. Občas bývají v zábavních parcích atrakce za menší příplatek jako třeba Delfíni v Italském Gardalandu, ale to je spíše vyjímkou.
Park dále nabízí různé atrakce, kde si člověk může vyházet třeba plyšáka, fungující na principu "hod na pyramidu plechovek - 5 pokusů 3 EURA = pokud shodíte všechny vyhráváte plyšáka, nebo jinou výhru", také různé herny s videohrami a zábavní automaty.

Každopádně Phantasialand velmi doporučuji.. Je to park na který nedám dopustit :-) Pokud Tě zajímá něco více, moc rád na cokoli odpovím..


Martin , 09.05.2009, 15:49: Reagovat:

Ahoj,
asi se ptam naprosto hloupe, ale pokud bychom se s kamaradkou prihlasili na ten zajezd Phantasialand 2009 v te cene je doprava a vstupne...na ty jednolive atrakce tam uz se nic neplati? diky moc


Loupik1 , 07.05.2009, 19:46: Reagovat:

Trocha deště určitě neuškodí... Představte si, že jste se projeli na Atlantice nebo na Poseidonu a je to skoro stejný.. Důležité je, aby se stihli všechny důležité atrakce.. Deště ale nesmí být moc. To by bylo taky pěkně zkažený.. Tým HD má zkušenost z Tour de England...


jirka , 07.05.2009, 16:39: Reagovat:

ja se do EP chystám ve ctvrtek a pátek a počasí se zatím vyvýjí tak na přeháňky, ale jak tady bylo řečeno trocha deště je 100x lepší než delší fronty... myslím že když to nebude slejvák, ve kterym by byl člověk hned mokrej, o zážitky nás počasí nepřipraví... a ty lidi? tenhle týden jsou prázdniny jenom v německu a jenom v některých zemích(spolcích) - od pondělí je to Berlín a myslím že Brémy a Dolní Sasko - každopádně jsou dost vzdáleny od EP a tak bych řek že to nebude tak hrozné... našel jsem video z EP z pondělí a ůtery a kupodivu tam jsou záběry jak jsou na euromir silver star(1. řada) a dokonce i Posidenu prázdná místa...


DavidHD

DavidHD , 07.05.2009, 15:39: Reagovat:

Re:Jakub:
Je to těžké, je potřeba zkontrolovat svátky a každoročně se měnící prázdniny v Německu, Francii a Švýcarsku. Jinak EP bývá většinou hodně zaplněný park.


Jakub , 07.05.2009, 15:32: Reagovat:

Ahoj mám dotaz jedu 18 a 19 do europaparku je to pondělí a ůterý byl tam někdo kolem tohoto času rád bych věděl jak fronty a čas atd předem moc děkuji


MarťulaHD , 07.05.2009, 11:33: Reagovat:

re Loupik1:
no snad nám počásí výjde.. musíš nám držet pěsti:) asi budem jezdit v pláštěnkách, zato budem v parku sami:)


Loupik1 , 07.05.2009, 10:37: Reagovat:

Re:MarťulaHD:
To je právě výhoda. Neni tam tolik lidí. Hlavně aby nepršelo. Jinak si myslim že velký vedro taky neni zrovna příjemný.


MarťulaHD , 07.05.2009, 09:31: Reagovat:

Re:VasekHD:
Europapark se nám sice blíží, ale doufám, že tam s náma bude taky sluníčko.. zatím to počasí nic moc.. ale zase tam aspoň nebude tak plno jako loni :)


DavidHD

DavidHD , 07.05.2009, 02:13: Reagovat:

Re:Minie:
Heide Park má otevřeno od 9:00 do 18:00 hod. Všechny atrakce jezdí od 10:00 hod.


Minie , 06.05.2009, 21:50: Reagovat:

jéé my jedeme za chvíli do heide parku zajímala by mě otvírací doba od kolika mají nebo jeslti vůbec mají otevřeno 8.5.09 nemužu najít ottvírací dobu kde by vážně nějaký ten rozvrh byl


Loupik1 , 05.05.2009, 09:24: Reagovat:

Plno užitečných rad najdeš v recenzi..:
http://www.horskedrahy.eu/nase/recenze/vase-recenze/nemecko/heide-park-2007-autorka-terka-nemecko.html
Jinak ani snad není moc co radit. Fronty zde bývají krátké a tak stihnete všechno co chcete.. Já jsem na Colossose čekal jen 5 minut. A určitě se zajdi kouknout do nového mayského sektoru, který je tam letos nový..


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26