16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<   >

Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo

Europapark je první a zatím i jediný park tohoto typu, který jsem navštívil, takže ho asi nedokážu porovnat s ostatními. Proto se raději pokusím o popis než o srovnání.

Tento park je tematicky rozdělen na některé evropské státy (Německo, Itálie, Anglie, Francie, Holandsko & Čokoland, Řecko, Rusko, Švýcarsko, Skandinávie, Španělsko, Rakousko, Portugalsko, Dětský svět a Adventure Land). Každá z částí je prakticky dokonale vyzdobena a tematicky připravena, v Rusku nechyběl Mir nebo klasické Babušky, Anglii zas dominuje fotbalová hala ve které je mimo fanshopu i autodrom simulující klasický fotbal s obrovským míčem. Úžasným překvapením pro mě byl fakt, že procházka parkem byla velice příjemná, nemyslím tím jen nádherné parkové a fontánové časti, ale hlavně to že si člověk mohl popovídat a nemusel při tom přeřvávat hlasitou techno hudbu jak je tomu například na Matějské pouti, naopak ozvučení jednotlivých atrakcí a jednotlivých částí parku bylo vždy vkusné a příjemné. Co se atrakcí týče, myslím že si na své přijde návštěvník každého věku.

Opravdu je z čeho vybírat, od pomalých projížděk pohádkovou zemí plnou živých mávajících víl (ano opravdu byly živé – úžasná brigáda), přes bobovou dráhu až po chloubu parku, kterou je bezesporu horská dráha Silver Star. Zážitek který získáte, když se řítíte téměř 130 km rychlostí střemhlav dolů z výšky 73 metrů se opravdu nedá popsat ale můžu Vám slíbit že si ho určitě odvezete domů a jen tak na něj nezapomenete. Jediný problém této atrakce a celého parku je v dlooooooouhých frontách které nejednou dosáhnou klidně i 120 minut. Je pravda že naše návštěva byla o letních prázdninách a k tomu ještě o víkendu, ale na Silver Star jsme čekal 50 minut. Po této době jsme dostali na výběr, buď čekat dalších cca 30 minut na pozici v první řadě nebo cca 10 minut na místo v řadách 2 až 9. Nicméně těch dalších 30 minut stálo opravdu za to a to tak moc, že jsem se druhy den odhodlal jit na Silver Star znovu (přítelkyni jsem k tomu už podruhé nepřemluvil :- ) )  15 minut před otevřením parku jsem již stál v první řadě přímo před hlavní bránou. Nicméně mi to nebylo moc platné, úderem 9 hodiny se brána otevřela a rozběsněný dav se s pokřikem „Silver Stááááááár“ rozeběhl přímo k atrakci a já opět skončil u rozcestí pro 1 a zbývající řady. Pro úsporu času jsem tentokrát volil řadu druhou, zážitek byl sice o něco slabší (první řada je první řada) ale pořád stál za to.

Další věc která se mi na parku opravdu líbila bylo směrování lidí do sedadel/řad u každé atrakce, když chtěl člověk do první řady tak do ni prostě bez problému šel a nemusel se hnát jako šílený aby mu to někdo nevyfouknul. Dalším pozitivem je i možnost navštívit jakoukoliv show kterých bylo opravdu dost. Osobně jsme navštívili pouze Eis Show, která byla fascinující. Celkový dojem kazí pouze ceny a již zmiňované čekání. Ale i přes dlouhé čekání můžu s čistým svědomím říct, že za dva dny jsme prošli opravdu všechny atrakce (krom atrakcí pro děti do 8 let) a některé i dvakrát. Z toho usuzuji, že pokud budete v parku v nějaký rozumný všední den tak Vám stačí pouze jednodenní vstup a stihnete toho opravdu dost. S těmi cenami už je to horší. Vstup je dle mého názoru přijatelný až levný, ale co se týče všeho ostatního tak je to katastrofa. Ve dvou jsme zaplatili za dvě noci a dva dny ve stanu v luxusním kempu 46€ a to nemluvím o nápojích, jídle a doprovodných atrakcích. Na závěr ještě jeden malý postřeh. Když jsem se do parku chystal tak jsem se docela bal co udělám s batohem (ve kterém jsem měl mimo jiné i digitální zrcadlovku), když půjdu na atrakce? Ale nakonec to dopadlo dobře, do všech atrakci jsem si batoh bez problému vzal sebou pod nohy akorát na Silver Star byly skříňky na věci. To je asi vše, oba jsme byli velice spokojeni a určitě se tam někdy chystáme znovu.

Ještě připojím krátký přehled cen:

Jednodenní vstup         30€
Dvoudenní vstup          55€
Parkoviště                   4€
Fotografie z atrakce     5,90€
Noc v kempu (20:00 – 8:00)   18€
Den v kempu (8:00 – 20:00)    5€

(Nikdo se neptal kolik lidi je v autě a kolik stanu bude postavenu, takže jedna dodávka s 8 lidmi a dvěma stany zaplatí stejně jako pár ve Felicii a malém stanu)

2dcl Koly                    2,20€
Večeře pro jednoho     8 – 12€
Házení 100g míčku na 6 půlkulových plechovek 2€

Datum návštěvy: 18.8. a 19.8. 2007

Přeji příjemnou zábavu!

S pozdravem autor LERw!g

Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo Europa Park 2007 ( autor LERw!g ) Německo
Aktuální hodnocení: 5,0 / 5

captchaNelze-li číslice přečíst, zkuste obnovit obrázek.